Mester slap nu helt af, hvis ikke 58/45 er godt nok til dig, så må jeg le. Ingen udbyder ligemeget hvor tosset du vil kan overholde hastighedsgarantien.
Det er nu ikke rigtigt. 
Jeg har en 90/90 fiberforbindelse via et af elselskaberne, der er med i Waoo.
Og fiberforbindelsen mere end rigeligt overholder de lovede hastigheder. Kører ofte tæt på 100mbit.
Mit ene kontors backuplinie er pt. en VDSL-forbindelse via TDC på - op til - 20/10mbit, hvilket i praksis betyder 16/8mbit. Teleselskaberne har jo travlt med at fratrække deres såkaldte "overhead", så de kan sælge deres produkter med en bedre oplyst hastighed, end de faktisk leverer. Var det sket i andre brancher, ville man risikere masser af stævninger for falsk markedsføring.
Fiberforbindelserne kører derimod fint med de lovede hastigheder.
Inden man skælder ud på leverandøren af internetforbindelsen, er det dog vigtigt, at man lige tager nogle flere faktorer med i helhedsbilledet. Når man tester up- og download skal man være klar over, at hastigheden hvorfra man downloader kan være en flaskehals. Kan serveren man henter fra kun levere 45mbit, nytter det jo ikke meget, at man har en 60mbit forbindelse.
Et godt sted at teste reelle internethastigheder, er på sitet speedtest.net. Man også hente en speedtest.net app til at teste internethastigheden på sin smartphone.
Dbh. John