Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første website! Bedøm den lige så er I søde...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at overveje, hvilke form for værdi dit website kan tilbyde den besøgende? Vil i hjælpe med at finde harddisken til den bedste pris, eller have de bedste guides til hvilken harddisk man skal vælge?

Lige nu er siden jo reel værdiløs for den besøgende, da der står næsten den samme intetsigende beskrivelse ved hver harddisk, og der typisk kun er en forhandlers priser på hver harddisk. Det er lidt hårdt sagt, men hvis du vil have succes med dit website, bliver du nød til at have noget at tilbyde for den besøgende :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:22

Hej Sasa..

Nu har jeg ikke læst de andres svar, så det kan være jeg kommer ind på det samme som dem...

Din side ser i sig selv ret så simpel ud, det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Den er simpel på den måde at man ved hvad det handler om fra første øjekast. Dog vil jeg siger at der mangler en del arbejde med tekster, du jo næsten ingen. At skabe en tekst/beskrivelse er både godt for dine kommende kunder samt SEO, jo mere du skriver desto bedre bliver du ranket i søgemaskiner, det skal dog sige at teksten skal handle netop det siden handler om ikke andet. Dine kunder har på nuværende øjeblik ingen overskuelighed over de produkter du har at vælge fra. En god beskrivende tekst holder kunden fast og skaber troværdighed. Det kan godt være at billeder siger 1000 ord, men ikke når man skal handle, man vil gerne smage, røre, prøve osv. Den følelse kan du give dem med beskrivende tekst.  Så det eneste du skal det er, tekst tekst tekst og lidt mere tekst..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:51

Alexander R. B:

Hej Sasa..

Nu har jeg ikke læst de andres svar, så det kan være jeg kommer ind på det samme som dem...

Din side ser i sig selv ret så simpel ud, det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Den er simpel på den måde at man ved hvad det handler om fra første øjekast. Dog vil jeg siger at der mangler en del arbejde med tekster, du jo næsten ingen. At skabe en tekst/beskrivelse er både godt for dine kommende kunder samt SEO, jo mere du skriver desto bedre bliver du ranket i søgemaskiner, det skal dog sige at teksten skal handle netop det siden handler om ikke andet. Dine kunder har på nuværende øjeblik ingen overskuelighed over de produkter du har at vælge fra. En god beskrivende tekst holder kunden fast og skaber troværdighed. Det kan godt være at billeder siger 1000 ord, men ikke når man skal handle, man vil gerne smage, røre, prøve osv. Den følelse kan du give dem med beskrivende tekst.  Så det eneste du skal det er, tekst tekst tekst og lidt mere tekst..

Hej tak for dit svar.!

Når du siger tekster, mener du så artikler, eller tekster til hvert enkelt harddisk?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:49

Den skriver at der er en fejl når du benytter chrome under blog. Jeg ved godt at siden er en affiliate, men det virker underligt med den blog firkant i højre side. Kan hjemmesiden ikke laves anderledes, tror det ville virke mere troværdigt hvis du fjernede det.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Alexander R. B:

Hej Sasa..

Hej tak for dit svar.!

Når du siger tekster, mener du så artikler, eller tekster til hvert enkelt harddisk?

Hej igen..

Yes det er faktisk begge dele... Du kan jo altid lave beskrivelser til dine produkter... Dvs. så kunderne har det de skal bruge af informationer før de køber en HD, ellers skal du ud på nettet, finde samme model og læse det der, og så kan jeg garantere dig at de køber den på den side hvor der er en beskrivelse..

Det er næsten som at skrive en bog, hvis man skriver fiktion, skal man jo drager sine læsere ind i ens fortælling, de skal tro på de personer, deres følelser samt verdenen man bygger op. Hvis forfatteren ikke hengiver sig og tror selv på den han skriver, jamen så kommer bogen heller ikke til at sælge.. Dvs. du skal ud og finde oplysninger om dine produkter fra de sider du nu sælger for og placere dem på din side... Du skal selvfølgelig ikke copy/paste, da dette ikke bliver set godt af søgemaskiner og de vil kunne registrere at du har hugget teksten..  Men en beskrivelse samt specifikationer for enhver af dine produkter skal på siden...

Senere hen når det er du skal se på SEO delen af din hjemmeside, kan du begynde at skrive små arktikler omhandlende HD, du kan skrive hvilken du selv bruger, hvilken du synes andre skal bruge eller holde sig fra. Kommer der en nyhed om en nyhed på nettet at et firma har opfundet et eller andet smart at en HD nu kan dit og dat, jamen så skriv det, bare med dine egne ord.. Søgemaskinerne vil automatisk se at der hele tiden kommer nyt indhold på siden og vil placere dig højere på ranking stigen...

Sorry for fejl, det er sent og jeg er træt...

Håber du kunne bruge det til noget, og at det ikke er det er noget vrøvl jeg har smidt i nakken på dig her :)

Hav en god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 02:13

Hej Alexander

Nej det er slet ikke vrøvl, jeg synes at det giver meget mening. Tusinde tak for din tid. Jeg vil tage det til mig :)

God weekend. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 03:11

Hej Sasa

Jeg er enig med mange af de andres indlæg, men som du skriver er du jo kun lige startet. Jeg synes det giver et godt overblik over de forskellige tilbud/produkter, hvis der er et skema eller en oversigt hvor du på samme side sammenligner lagerplads, hastighed, pris pr. byte osv. Kan samme produkt fås hos flere forhandler kan du sammenligne priser, gebyrer, leveringstider osv. Håber du kan bruge det og held og lykke med dit site!

Mvh. Peter Munck

http://www.billigtoner.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:
Tænker du at der mangler en del tekster til hvert produkt eller?

Hej igen

Jeg har lavet dig et hurtigt forslag der forklare hvad jeg mener.

Loget ville jeg gør lidt mere fremtræden!

Din produkter skal fremhæves!

Se her

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:04

DesignYOU:

Sasa Kovacevic:
Tænker du at der mangler en del tekster til hvert produkt eller?

Hej igen

Jeg har lavet dig et hurtigt forslag der forklare hvad jeg mener.

Loget ville jeg gør lidt mere fremtræden!

Din produkter skal fremhæves!

Se her

Design 4 you! 

Tusinde tak for dit forslag. Jeg synes at det er fantastisk at du/I giver jer tid til at komme med konstruktive forslag. Som sagt det er min første side og det er som ren øvelse :)

Jeg vil tage dit forslag til mig!!!! 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:06

Sasa Kovacevic:
Tusinde tak for dit forslag. Jeg synes at det er fantastisk at du/I giver jer tid til at komme med konstruktive forslag. Som sagt det er min første side og det er som ren øvelse :)

Hej Sasa

Selv tak da ;) Det var nemlig ment som inspiration til dig, du kan også gå på opdagelse på andre sider  hvor du kan høste samme inspiration.

Held og lykke med det ;)

/allan

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)