Så har jeg fået en hjemmeside oppe at køre. Det er en affiliate site med eksterne harddiske, ligesom navnet antyder. Der er ikke blevet gjort noget SEO mæssigt, så hvis I har et par tips og råd smid dem endelig.
Den er hellere ikke 100 % færdig. Det er meningen, at der skal installeres en blog.
Den side er efter min mening ret tam, der mangler en del tekster og lige som lidt mere opdeling med farver.
Mere info om hvad det handler om. Forestil dig du kommer ind i en butik uden skilte priser eller noget, så vil du ret hurtig forlade bixen igen, det er lidt ala det samme her.
Den side er efter min mening ret tam, der mangler en del tekster og lige som lidt mere opdeling med farver.
Mere info om hvad det handler om. Forestil dig du kommer ind i en butik uden skilte priser eller noget, så vil du ret hurtig forlade bixen igen, det er lidt ala det samme her.
Håber det giver mening.
/allan
Tænker du at der mangler en del tekster til hvert produkt eller?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg synes du skal prøve at "sælge" det hele lidt bedre. Lige nu er der jo bare nogle billeder og meget lidt tekst. Måske skal du lave en guide til hvad folk skal købe. Hvilke harddiske afdækker deres behov osv. Pros and cons.
Jeg har set at der er lidt tekst når man først har klikket sig ind på de forksellige produkter, men tror ikke det vil give så meget. Måske skal du indsætte kundevurderinger på de enkelte produkter.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk