På Mikronet træf i Nyk. Falster havde jeg fornøjelsen af at høre Thorborg tale og han sagde mange gode og brugbare ting. Og det lykkedes ham at prikke til min dårlige samvittighed - fordi han snakkede om det at markedsføre sig selv i pressen - skrive artikler - og i det hele taget gøre sig til talsmand for en branche/et emne. En på mange måder uvurderlig reklame som han selv har brugt meget.
DET VIDSTE JEG godt man kunne - men jeg har haft for travlt og været for doven - men som jeg sad og hørte ham lovede jeg mig selv at når jeg kom hjem fra træffet så ville jeg tage mig sammen og bringe mig selv lidt ifokus i de lokale medier.
Inspirationen lod vente på sig - men så faldt jeg over tråden omkring søgemaskineoptimering og Vordingborg Køkkenet og kastede mig efterfølgende til tastaturet og skrev en artikel til min hjemmeside - samtidig med at jeg mailede den til en journalist på egnens største Erhvervsavis.... 100.000 eks. hustandsomdelt
Det blev til en forsidehistorie...
Og nu er der ikke en sjæl i byen der ikke ved hvem jeg er og hvad jeg laver (håber jeg
Så mit råd til jer alle - brug jeres viden - få den ud - der er masser der er interesseret og det koster "KUN" tid og omtanke...
I min skamløse jagt på gratis reklame må jeg hellere give jer et link til historien her - hvor i også kan se et billede af avisforsiden... Se avis og historie her...
(Er i klar over hvor svært det er at skrive dette indlæg med armene i triumf over hovedet
|
En bragende succes...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Super flot! Omend jeg som den søgenørd jeg er faldt over et par faktuelle fejl, så er det sgu stadig fedt :)
(Det er ca 4 ud af 10 der søger i Googles index - og endnu færre der benytter Googles egne websites - globalt set. I Danmark kommer ca. 8 ud af 10 besøg via Googles index, hvoraf en del dog kommer fra partner sites som Eniro, TDC og TV2. Men, som sagt er dette ligegyldigt for pointerne i din glimrende artikel
![]() (Tilføjet)
I det sekund jeg klikkede på "Submit" tonede en reklame frem for Vordingborg Køkkenet på TV2 ![]() |
Tak for støtten alle... Til Peter... (Det kaster noget af sig)
Jeg har over weekenden fået mange tilmeldinger til mit nyhedsbrev og et enkelt kundemøde røg der da også på kontoen sidst på dagen i dag - nu må vi se om millionerne ruller...
Til Mikkel
Artiklen er på nettet nu rettet til 8 af 10 og jeg har tilføjet noget om partnersites...
På de loganalyser jeg har kørt for mine kunder i 3. kvt. er tallene mere 9/10 end 8/10 - men langt de fleste af mine kunder er små erhvervsdrivende og deres statistiske grundlag er langt mindre anvendelige end dine.
Er tendensen den samme for dine kunder eller er det bare fordi mine er små? For mig at se er Google+partnere ved at udradere al konkurrence i DK (Har ingen int. kunder)
Det med Tdc og Eniro droppede jeg i avisartiklen da det vil tage for meget plads at forklare.
Jeg har iøvrigt mailet Lars som står bag www.vok.dk som vist ikke ligefrem ærgrede sig over yderligere omtale.
Sagen må efterhånden have udviklet sig til et mediemæssigt mareridt for Vordingborg Køkken - nu er min artikel nr. 8 når der søges på vordingborg køkken
Men endnu en gang tak for den megen respons... |
Karsten, jeg er fuldkommen enig: Alle de små detaljer er for nørdede for den brede målgruppe som avisen henvender sig til og iøvrigt ligegyldig for din artikels pointer. > Jeg har iøvrigt mailet Lars som står bag www.vok.dk som vist ikke ligefrem ærgrede sig over yderligere omtale.
Nej, det er jeg da sikker på at han er glad for. Spørgsmålet er mere om Vordingborg Køkken er ligeså glade ... sikkert ikke, vis ellers de overhovedet har opdaget katastrofen endnu |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)