Har et par besøg om mdr. fra Rusland eller lign. med kyrilliske bogstaver?? Hele søgefunktionen og søgeordet er på kyrillisk eller noget i den retning.. Meget mærkeligt!
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Min side om utroskab bliver ofte fundet på "naboens kone nøgen" - det er der åbenbart en del der søger efter. (Og så havner de vist hos mig fordi jeg engang havde et auto-tag-værktøj der satte det ind i et indlæg, for jeg har aldrig selv skrevet om nøgne nabokoner ...)
Men den søgestreng der til dato har undret mig mest, var "Anja Lysholm patter". (Det er stensikkert at hvis jeg nogensinde havde skrevet om dem, ville jeg ikke have kaldt dem det!) Mit tweet om det var i øvrigt mit mest kommenterede tweet nogensinde
Men den søgestreng der til dato har undret mig mest, var "Anja Lysholm patter". (Det er stensikkert at hvis jeg nogensinde havde skrevet om dem, ville jeg ikke have kaldt dem det!) Mit tweet om det var i øvrigt mit mest kommenterede tweet nogensinde
Så ved du, hvad næste blogindlæg skal handle om, hvis du vil have flest mulige besøgende ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.