Kære Aminoer, Jeg undrer mig nogle gange over, hvad folk har søgt på i forhold til, at de er endt på min side. Så kom jeg til at tænke på, om I andre har nogle gode nogle? Jeg tror, at min mærkeligste gæst fra Google har søgt på "sibirian husky" (altså hunderacen), og så er vedkommende af en eller anden årsag endt på min side, der hverken har noget med hunde eller sibirian huskies at gøre. Har du lignende oplevelser? Kunne være lidt sjovt at høre om :-) |
Din mest mærkværdige gæst fra Google?
Hej med dig :-)
|
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Puha, der er mange... Det er ikke så sjældent jeg ser nogle ord/sætninger, hvor jeg ryster lidt på hovedet. Jeg har dagligt hits fra søgemaskinerne, på forskellige kombinationer af ord hvor "nøgen" indgår. Jeg ligger ret godt på Google på ordet nøgen, og det er de mærkeligste ting/personer, som folk gerne vil se nøgen. Tro mig |
de sjove er mit eget navn f.eks. mikael christiansen , mik , politiken hos , men har et par ord mere med er meget nyskabende med ideer |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Rungsted havn+champions leauge!!!
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Jeg købte på et tidspunkt ordet "moms" til Amino, for det fandt jeg meget relevant. |
Nogen der kan svarer rigtigt på hvordan det kan lade sig gøre at man får besøg på nogen ord som slet ikke findes på ens sider?
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tak for de gode svar indtil videre - meget underholdende |
Hej med dig :-)
Ginialt, nogle gange tænker man ikke over hvad diverse ord bliver brugt til :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Animal tube (ca 10 besøgende om dagen) og landing page så de smutter hurtigt igen, da det ikke er en kjole de leder efter :-) |