Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mest mærkværdige gæst fra Google?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha moms det var nok ikke lige ord som hot moms man ville tænke var de først der besøgte ens side :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trylle Kanin op af hat... Ja vi sælger solbriller og smykker, så hvordan hylan personen er kommet ind på vores side, det er og bliver en gåde? Skype-Giggle

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:06
pdf pencil tool..
Lidt mærkværdigt eftersom vi sælger "linear actuators"...
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 13:39

"printable aeroplane outline clipart kids" og vi sælger racercykler og cykeludstyr så ved ikke lige hvordan det hænger sammen.. :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:41

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 14:49

Har et par besøg om mdr. fra Rusland eller lign. med kyrilliske bogstaver?? Hele søgefunktionen og søgeordet er på kyrillisk eller noget i den retning.. Meget mærkeligt!

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:02

Min side om utroskab bliver ofte fundet på "naboens kone nøgen" - det er der åbenbart en del der søger efter. (Og så havner de vist hos mig fordi jeg engang havde et auto-tag-værktøj der satte det ind i et indlæg, for jeg har aldrig selv skrevet om nøgne nabokoner ...)

Men den søgestreng der til dato har undret mig mest, var "Anja Lysholm patter". Indifferent (Det er stensikkert at hvis jeg nogensinde havde skrevet om dem, ville jeg ikke have kaldt dem det!) Mit tweet om det var i øvrigt mit mest kommenterede tweet nogensinde Skype-BigSmile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:05

Anja Lysholm:

Men den søgestreng der til dato har undret mig mest, var "Anja Lysholm patter". Indifferent (Det er stensikkert at hvis jeg nogensinde havde skrevet om dem, ville jeg ikke have kaldt dem det!) Mit tweet om det var i øvrigt mit mest kommenterede tweet nogensinde Skype-BigSmile

Så ved du, hvad næste blogindlæg skal handle om, hvis du vil have flest mulige besøgende ;D

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)