Hejsa Aminoer!
I går slog jeg alle mine egne rekorder ved at tjene 5.503,00 på en dag, på affiliate marketing.
Og det bedste er at der ikke er nogen udgifter. 
life is wonderful
Hilsen William Frost
Superfedt. Tillykke med det.
Uden at du skal afsløre dine metoder, dit fokusområde og dine sites kunne jeg godt tænke mig at få lidt statistik på denne type af forretning.
Jeg kunne forestille mig at indtjeningen nogenlunde følger Attack, Decay, Sustain, Release-modellen i lydverdenen (http://en.wikipedia.org/wiki/Synthesizer#ADSR_envelope)
Hvor lange er disse perioder ca. (hhv. A, D+S, R) ?
(Det vil jo nok være afhængigt af hvilket område man opererer indenfor)
Hvad ligger gennemsnitsindtjeningen fra start til slut ?
Hvor mange sites kører du ?
Hvad bliver der brugt af tid på at sætte disse sites op ?
Hvad bliver der brugt af tid på at vedligeholde dem ?
Jeg er godt klar over at dette er meget brede spørgsmål (og det kan godt være at de er helt ude i hampen - jeg har ikke en dyt erfaring med affiliate sites), og det er temmelig sikkert meget afhægigt af produktområdet, hvor meget erfaring man har med opsætning osv, så derfor ville det være fedt hvis andre også meldte ind :o)
Det er ikke ment som en konkurrence, men mere en "Hånden på hjertet - Hvor meget tid bliver der brugt i forhold til indtjeningen". (og ikke "Jeg kender en der engang har set en reklame med en som har en fætter der sælger et program der kan gøre mig til millardær overnight)
mvh
Jan