Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website: www.noergaardandersen.dk - Hvad synes i?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at give mit eget website en overhaling. Hvad synes i om det?

www.noergaardandersen.dk

På forhånd tak for jeres feedback :-)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 07:50

Det skal også lige nævnes at jeg er meget åben overfor kunstruktiv kritik ;)

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:07

Det jeg godt kan lide ved den er, at man får referencerne med det samme på en simpel og overskuelig måde. Tilgengæld synes jeg så også bare at det er så brugt, at man har set det så meget før. - Men det holder i mine øjne.

Det kunne være fedt (tror jeg) hvis den der ternede baggrund var fixed. At så "papirerne" (referencerne) nærmest rullede henover baggrunden. Hvis du forstår hvad jeg mener?

Logoet synes jeg ikke så godt om, det sådan lidt kedeligt og "paint-agtigt" og kan ikke rigtig finde ud af om det er et kalligrafisk G eller om det er et S (går ud fra det er et S), men det har som sådan ikke noget med dit design at gøre.

Ellers super lækkert og direkte Yes

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:22

Hej Steffen

Jeg mangler info om hvem du er.
Når jeg søger på dit telefonnummer kan jeg ikke finde nogen information.
logo i toppen plejer at være link til forsiden, men er til mail. Det skal man gætte sig til.

Men ellers flot sat op en fin video :-)

vh
Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22

Hej Steffen.

Her får du lige min kritik.

Da jeg mødte siden, tænkte jeg - wow han kan sætte billeder ind på en sort baggrund?

Det er først, når jeg kommer ind under dine referencer, at jeg kan se hvad du egentlig reelt kan. Det er lidt synd, at du ikke lader noget af det komme til udtryk på din egen side. For du kan jo sagtens.

Mange af dine sider ser gangske fornuftige ud. Også søger jeg, at du gør det lidt mere lækkert for mig. Kontakt, generelle informationer om dig. og i den stil. giv mig lyst til at kontakte dig. den lyst får man ik rigtig, når man ser siden første gang.

Din video er også ret fed. Men den er bare igen, intet sigende, den fortæller mig ikke noget om dig selv, og hva faen du kan gøre for mig?

Du har nogen ret ok referencer. Men brug noget mere på din egen side, det vil lønne sig.

Og som sagt her over, dit logo. Få gjort noget mere ud af det. Eventuelt et slogan ind i logoet også.

Jeg håber du kan bruge det her til lidt, selvom det nok blev lidt hårdt :)

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 08:42

Brian Jørgensen:

Det jeg godt kan lide ved den er, at man får referencerne med det samme på en simpel og overskuelig måde. Tilgengæld synes jeg så også bare at det er så brugt, at man har set det så meget før. - Men det holder i mine øjne.

Det kunne være fedt (tror jeg) hvis den der ternede baggrund var fixed. At så "papirerne" (referencerne) nærmest rullede henover baggrunden. Hvis du forstår hvad jeg mener?

Logoet synes jeg ikke så godt om, det sådan lidt kedeligt og "paint-agtigt" og kan ikke rigtig finde ud af om det er et kalligrafisk G eller om det er et S (går ud fra det er et S), men det har som sådan ikke noget med dit design at gøre.

Ellers super lækkert og direkte Yes

Hej Brian

Tak for feedback :) - God idé det med baggrunden, det vil jeg lige arbejde på :)

Mht. logoet, så er det et logo jeg har haft længe og der er mange der kender mig på det. Jeg er egentlig selv ret tilfreds med det og jeg synes det passer godt til en grafisk desginer. Samtidig kan jeg også godt se hvad du mener, jeg tror dog bare ikke helt det er nok til at jeg vil overveje at skifte.

Tak igen :)

Mvh Steffen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 08:44

Henrik:

Hej Steffen

logo i toppen plejer at være link til forsiden, men er til mail. Det skal man gætte sig til.

vh
Henrik

Hej Henrik

Det ultimative mål med denne side er at gøre det så enkelt som muligt og gerne også en anelse FOR enkelt faktisk. Jeg er selv glad for at jeg kun forklarer mig selv med overskriften "Grafisk designer Steffen Nørgaard Andersen" og så derefter lader mine referencer tale for sig selv.

Jeg kan dog godt se hvad du mener med LIDT mere information og jeg vil se om ikke jeg kan implementere dette på en eller anden måde.

Tak for feedback i hvert fald :)

Mvh Steffen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 08:49

kheu:

Hej Steffen.

Her får du lige min kritik.

Da jeg mødte siden, tænkte jeg - wow han kan sætte billeder ind på en sort baggrund?

Det er først, når jeg kommer ind under dine referencer, at jeg kan se hvad du egentlig reelt kan. Det er lidt synd, at du ikke lader noget af det komme til udtryk på din egen side. For du kan jo sagtens.

Mange af dine sider ser gangske fornuftige ud. Også søger jeg, at du gør det lidt mere lækkert for mig. Kontakt, generelle informationer om dig. og i den stil. giv mig lyst til at kontakte dig. den lyst får man ik rigtig, når man ser siden første gang.

Din video er også ret fed. Men den er bare igen, intet sigende, den fortæller mig ikke noget om dig selv, og hva faen du kan gøre for mig?

Du har nogen ret ok referencer. Men brug noget mere på din egen side, det vil lønne sig.

Og som sagt her over, dit logo. Få gjort noget mere ud af det. Eventuelt et slogan ind i logoet også.

Jeg håber du kan bruge det her til lidt, selvom det nok blev lidt hårdt :)

Morten

Hejsa

Meningen med designet på siden er at lede al opmærksomhed på mine referencer og jeg tror derfor det ville være ærgerligt at fylde siden med lir og smarte ting og sager. Desuden ville jeg også efter ret kort tid være blevet bedre og dermed utilfreds med de effekter jeg havde lavet i designet og dermed lave det om igen og igen.

Jeg er selv stor "fan" af "less-is-more"-princippet og det synes jeg ikke gør noget kommer til udtryk på min side.

Igen ville jeg aldrig selv kunne finde på at bruge et slogan og jeg synes overskriften "Grafisk designer Steffen Nørgaard Andersen" er sigende nok i denne sammenhæng.

Som grafisk designer tror jeg det er vigtigt at lægge vægt på sine referencer frem for sig selv, for det er i sidste ende det kunden er interesseret i. Hvis kunden kan lide referencer, skal vedkommende nok selv spørge ind til resten og det er lige præcis denne personlige kontakt jeg ønsker at få med mine kunder.

Tak for feedbacken :)

Mvh Steffen

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:51

Hej Steffen,

Jeg synes det er en lækker side du har fået lavet :-)

Men jeg kunne godt have tænkt mig at der var noget mere indhold på siden. Samt at du fik rettet dine reference billeder til så de ikke fylder mere end skærmen.

Synes det er en fed detalje med den video du har i toppen :-)

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:52

Steffen - Grafisk designer:

Henrik:

Hej Steffen

vh
Henrik

Hej Henrik

Det ultimative mål med denne side er at gøre det så enkelt som muligt og gerne også en anelse FOR enkelt faktisk. Jeg er selv glad for at jeg kun forklarer mig selv med overskriften "Grafisk designer Steffen Nørgaard Andersen" og så derefter lader mine referencer tale for sig selv.

Jeg kan dog godt se hvad du mener med LIDT mere information og jeg vil se om ikke jeg kan implementere dette på en eller anden måde.

Tak for feedback i hvert fald :)

Mvh Steffen

Hej Steffen

Jeg vil foreslå at du gør laver en kontakt knap, eller gør "Grafisk designer Steffen Nørgaard Andersen" aktiv, så man kan læse mere om dig når man klikker på dit navn..
Så giver det også mening at navigerer til forsiden ved tryk på logo.

vh
Henrik

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)