Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få større indtjening i dit firma 100% GRATIS og RISIKOFRIT (grundet beta-test)

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for gennemgangen og analysen Lars - godt arbejde, og har givet mig nogle ting at tænke på - og undersøge nærmere.

De bedste anbefalinger herfra. Yes

Mvh

Sliknet.dk

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da et virkelig GODT tilbud. Jeg har markedsførings forummet,som dagligt modtager besøgende fra google, men mon den kan seo optimeres så der kommer endnu flere besøgende fra google ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Stargard, Polen
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Fra  ZOEdesign Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg vil meget gerne snakke med dig, omkring opstart af en tech support side. Support til private, microbetaling og god service er nøgleordene.

Jeg kan tilbyde det billigt da jeg er bosiddende i Polen, og mine private udgifter er helt anderledes end i Danmark. Og jeg vil drive det herfra. Alt online med tekonlogier som Skype og Teamviewer. Jeg ved godt jeg ikke har opfundet den dybe tallerken, men jeg kan godt lide at få ting til at fungere og snakke med mennesker og høre glæden hos dem når de føler sig hjulpet.

Fremtidsplanen er at få et lille kontor op at køre her, og ansætte nogle kloge drenge til at løse komplekse opgaver, og udvikle andre iværksætter projekter.

Jeg har en god ven som vil lave en fed joomla side gratis. Han er rigtig god til Joomla, men hænger i bremsen på SEO. Jeg har en masse ting på plads, men SEO er nok det vigtigste, for at få kunder i biksen.

Jeg vil holde fokus på kunde pleje. Alle kunder skal serviceres så de ikke føler sig forladte, som jeg selv har følt mig HVER gang jeg har haft kontakt med support rundt omkring.

Håber at høre fra dig

Venlig hilsen Ian

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mægtig gerne have hjælp til at forbedre udtrykket af Joomlatutorials.dk. Sitet har ca. 400 daglige besøgende og der kommer nye brugere hver dag. 

fang mig evt på rasmus[at]hoeks.dk

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en gennemgang - analyse - samtale omkring min forretning www.ridershop.dk

Mange hilsner

Reno Jensen

 reno(a)rahbekriders.dk

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et særdeles godt tilbud.. Hvis du får tid en gang så må du da meget gerne kigge på min webshop med racercykler,  mountainbikes og cykeludstyr..

www.bikein.dk

Kan altid bruge nye inputs :)

Du kan kontakte mig via dr (at) bikein.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle som har skrevet sig op har nu fået et svar.

Da jeg bruger en del timer pr firma, så kan det godt tage en del tid før det bliver din tur (tænk 1-2 uger, ikke måneder - dog uden jeg har lovet noget).

// Lars

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg ville være enormt glad hvis du ville kigge på vores ventetøj / soltøjs firma og se hvad der kan forbedres.

www.notanshop.com

Mvh

Tim

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)