Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få større indtjening i dit firma 100% GRATIS og RISIKOFRIT (grundet beta-test)

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

For nogle uger siden søgte jeg nogle mennesker til "100% Gratis hjemmeside, søgemaskine-halløj og konverterings-ahvafornoget-hjælp", hvor jeg fik 6 firmaer ind. Her måtte jeg afvise et enkelt (havde i forvejen meget stærk IT) og hjalp 5 andre (læs udtalelser fra 3 af dem i bunden, de 2 sidste mangler lige det sidste arbejde).

Jeg tilbyder nu min hjælp til endnu flere. Jeg er en meget stærk ildsjæl som arbejder hårdt, og jeg får dermed også erfaring hurtigere end alle mine konkurrenter.

.. Og ja, du må godt tænke: "Og hvad rager det mig.. Fortæl mig nu hvad du kan give mig!"

Yes, hvis du efter at have læst følgende tænker "Yes!", så gør jeg følgende ved din virksomhed:

• Kigger på dit forretningskoncept: Hvordan kan du blive #1 i din branche (dette kiggede jeg ikke på ved tidligere ansøgere) ?
  • Kigger på din IT side: Har du en hjemmeside? Er du øverst på Google? Konverterer du godt nok?
  • Hvordan får du kunder?
  • Hvordan kommer du i pressen?
  • Finder ud af om du en virksomhed eller faktisk har et job i forklædning?
  • Og en masse andet...

Det vigtigste af det hele er at jeg ikke bare snakker som en eller anden coach på coke, men derimod IMPLEMENTERER MINE IDEER. Med en af mine referencer fra sidste post har jeg siddet og hjulpet med WordPress installation i 5 timer.

SÅ: Hvis du gerne vil tjene flere penge og få dit firma til at ekspandere, så SKRIV en kommentar i tråden her (forklar kort om dig selv, dit firma osv.).

De forrige referencer

Adam Braff (AdamBraff):
"... Lars har hjulpet mig meget med IT og mit koncept - Jeg har siden oplevet en god forøgelse i konverteringer!"

Linnart S Felkl (Kontakt Tyskland):
"Her var Lars Holdgaard til står hjælp med analyser, råd samt udarbejdet materiale. Jeg har nu både fået styr på linkbuilding, SEO, metatags og pull-to-action, hvilket gør, at jeg selv føler mig i stand til kunne benytte min hjemmeside i markedsføringsmæssige henseender. Uden Lars Holdgaard havde jeg ikke foretaget de justeringer, som nu vil sætte skub i min markedsføring."

Reene A. Nielsen (RAN-Light):
"Lars Holdgaard har under hele forløbet fremtrådt meget ærlig og direkte i sit sprog, hvilket passer godt ind i vores arbejdsform. Vi kan kun give Lars Holdgaard nogle gode anbefalinger med på vejen herfra."

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 20:43

Jeg er ikke meget for at bump'e tråde op, men jeg forsøger mig lige en enkelt uskyldig gang ! :) Men også kun fordi jeg tilbyder noget gratis..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:47

Det lyder da meget spændende - absolut Smile

Jeg hører gerne nærmere hvad du mener kan gøres bedre med mit online slikfirma

www.sliknet.dk

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Hej Lars

Et godt tilbud om hjælp skal man jo aldrig lade gå forbi

Har kun været igang i 4 mdr. som al hjælp modtages med kys hånd.

Møbler

mvh. Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 20:59

Hej lars 

Vil meget gerne høre hvad kan gøres bedre ved min hjemmeside / lan event

http://net-party.dk

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 21:26

Super fedt! Tak for jeres interesse..

Jeg skriver også lige en privatbesked til jer, men hvis I lige kan sende oplysninger som mail / skype / tlf her på Amino, så ville det være lækkert!

Jeg går i gang med analyserne i morgen, også kontakter jeg jer når jeg er klar til at snakke mere!

Og til alle andre
Jeg vil have mest muligt erfaring, så hvis du har bare lidt interesse - SKRIV! Selvom jeg får mange ansøgninger kommer du bare på ventelisten, også kontakter jeg dig så snart jeg har tid! :-)

Mvh.

Lars 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:01
Hej Lars Det kennel vaere rigtigt interessant for os. Mht. Rating paa Google er vi oppe imod de store reklamebureaer som virkelig har forstand paa SEO. Vi kender til det og tager hojde for det, naar vi laver websites til vore kunder. Men vi ved ikke nok til at kunne konkurrere med de store. Har taenkt paa at faa nogle proffer til at kigge paa den, men oekonomien er desvaerre ikke til det. Mht. De Andre ting du naevner, vil det ogsaa vaere vild interessant, saa jeg haaber du vil have os i tankerne, naar du udvaelger. Du kan laese mere om os paa vores profil eller paa www.ad4you.dk Glaeder mig til at hore fra dig. Hilsen Linette
Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:19
Hej Lars Jeg kunne godt tænke mig at se hvad du kan gøre for min side. www.rjsikring.dk Mvh Rene Jørgensen rene@rjsikring.dk
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 09:38

Jeg har nu kontaktet alle der har skrevet. Jeg har også fået lavet 2 analyser som blev sendt af sted her i nat..

Proceduren er som følger:

• Jeg laver en analyse på 2-3 sider med bullets (den finder de vigtigste punkter, jeg vil ikke bygge et slot ovenpå et dårligt fundament)
  • Vi snakker sammen om analysen, og planlægger en række ting som skal implementeres (og finder ud af hvordan vi gør det)
  • Vi går i gang med at implementere tingene
  • ... Og herefter kan vi enten fortsætte arbejdet med at gøre det mere avanceret, eller bare sige det var fint for denne gang

For alle andre, I skriver bare.. Jeg bygger en venteliste op, også kontakter jeg jer når det bliver jeres tur.

Vh
Lars 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:46

Det er flot det du har lavet til nu Smile

jeg sidder klar på skype - hvis du har tid ...

mvh

sliknet

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)