Hej igen, For nogle uger siden søgte jeg nogle mennesker til "100% Gratis hjemmeside, søgemaskine-halløj og konverterings-ahvafornoget-hjælp", hvor jeg fik 6 firmaer ind. Her måtte jeg afvise et enkelt (havde i forvejen meget stærk IT) og hjalp 5 andre (læs udtalelser fra 3 af dem i bunden, de 2 sidste mangler lige det sidste arbejde). Jeg tilbyder nu min hjælp til endnu flere. Jeg er en meget stærk ildsjæl som arbejder hårdt, og jeg får dermed også erfaring hurtigere end alle mine konkurrenter. .. Og ja, du må godt tænke: "Og hvad rager det mig.. Fortæl mig nu hvad du kan give mig!" Yes, hvis du efter at have læst følgende tænker "Yes!", så gør jeg følgende ved din virksomhed:
Det vigtigste af det hele er at jeg ikke bare snakker som en eller anden coach på coke, men derimod IMPLEMENTERER MINE IDEER. Med en af mine referencer fra sidste post har jeg siddet og hjulpet med WordPress installation i 5 timer. SÅ: Hvis du gerne vil tjene flere penge og få dit firma til at ekspandere, så SKRIV en kommentar i tråden her (forklar kort om dig selv, dit firma osv.).
De forrige referencer Adam Braff (AdamBraff): Linnart S Felkl (Kontakt Tyskland): Reene A. Nielsen (RAN-Light):
|
Jeg er ikke meget for at bump'e tråde op, men jeg forsøger mig lige en enkelt uskyldig gang ! :) Men også kun fordi jeg tilbyder noget gratis..