ET af mine yndlingsemner at diskutere !!
HVAD er rigdom ?
HVORNÅR er man rig ?
Det kunne jeg skrive romaner om....MEN rigdom er ikke nødvendigvis pengene - men det du kan gøre med en vis portion af dem f.eks. holde fri når solen skinner, og sidde i haven med en god bog. Holde fri når børnene er syge...Sende dine børn på efterskole (da skal man snart være rigtig ØKONOMISK rig) 
At kunne gøre de ting man brænder for, om det så er at hjælpe nødlidende børn, sove længe, sejle i middelhavet, køre i en porche.
SÅ det vigtigste er at mærke efter, hvad der giver smil om munden og glimt i øjnene, og som er værd at arbejde for.
HVORNÅR man er rig - er jo lige så individuelt - MEN de fleste mennesker er nødt til at sætte et beløb på for at kunne være rige...hvis f.eks. det kræves en vis form for frihed for at føle sig rig.
RIGDOM drejer sig ikke om penge, men hvilket beløb du behøver for at opnå de mål der giver glæde OG det behøver ikke være store biler og hjem, som mange forveksler det med.
MEN jeg ER rig fordi jeg har 2 sunde raske børn, som jeg har valgt at sende på efterskole, men til gengæld kører jeg i en lille bil
Jeg er RIG, fordi jeg selv kan bestemme min tid, kan arbejde sammen med de mennesker jeg har lyst til at arbejde sammen med, og jeg tjener penge på at hjælpe andre til succes. Jeg er RIG fordi jeg har sat mig mål, som jeg brænder for at opnå. OG deriblandt er en RØD AUDI TT cabriolet - med læderindtræk - som jeg skal nyde spændende sommerture i 
FED diskussion, glæder mig til at læse alle jeres indlæg.
De bedste hilsner
Lillian Pabst