Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du ikke rig?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

trendmicro

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:28

På at sælge hans bog til 170 kr. til folk som tror de kan blive rige af at læse den *rolf*

minder mig om filmen Catch me if you can, hvor han laver et godt tilbud i en avis, og ber folk om at overføre penge til ham, når han har modtaget pengene, sender han en check retur, hvorpå der står: De pædofiles forening................... den vil folk jo ikke gå ned og indløse og dropper derfor de 200 kr. som han så kan stoppe i lommen efter som folk ikke hæver pengene.

En anden måde at blive rig på :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Tommy Krabbe:

Jeg blev gift i lørdags og har aldrig følt mig rigere. Familiens og vennernes smukke ord, den eneste ene og et brag af en fest.

Jeg følte mig rig, da jeg stoppede med at spille Lotto.

Jeg følte mig rig i dag, da jeg gav en halvtredser for et "Hus forbi".

Jeg føler mig rig, når jeg holder foredrag.

Jeg føler mig ekstremt rig, hver gang jeg tilgiver andre for deres dumheder.

Det er faktisk sjældent, jeg føler mig fattig. Alverdens rigdomme er jo klar til at blive høstet, hvis bare man holder øje med dem og gør noget ved det :-)

Tillykke Tommy med dit ægteskab og at du har fattet hvad det hele går ud på. Bliv ved med at give og du vil høste en masse.

Flemming EH

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:37

Har du ikke bare oversat bogen "The secret" til dansk ?

Ville anbefale dine potentielle kunder at tjekke ham her ud, det er guruen inde for coaching og det at blive "rig"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Hej Maria

Hos mig giver de sjove opgaver også gode penge.

Jeg tager meget for min ydelse (kvalitet koster) og kunder er stadig tilfreds.

Penge kan bruges til mange andre ting andet end mad og husly. Min bog giver en række eksempler.

Hav en profital dag

Flemming EH

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Claus:

På at sælge hans bog til 170 kr. til folk som tror de kan blive rige af at læse den *rolf*

minder mig om filmen Catch me if you can, hvor han laver et godt tilbud i en avis, og ber folk om at overføre penge til ham, når han har modtaget pengene, sender han en check retur, hvorpå der står: De pædofiles forening................... den vil folk jo ikke gå ned og indløse og dropper derfor de 200 kr. som han så kan stoppe i lommen efter som folk ikke hæver pengene.

En anden måde at blive rig på :-)

Her på Amino hjælper vi hinanden Claus, hvis du ikke har hørt det før. Du får 70 gratis råd ved at læse min hjemmeside, du behøver ikke investere i min bog.

Hav en rigtig god dag

Flemming EH

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:08

ET af mine yndlingsemner at diskutere !!

HVAD er rigdom ?

HVORNÅR er man rig ?

Det kunne jeg skrive romaner om....MEN rigdom er ikke nødvendigvis pengene - men det du kan gøre med en vis portion af dem f.eks. holde fri når solen skinner, og sidde i haven med en god bog. Holde fri når børnene er syge...Sende dine børn på efterskole (da skal man snart være rigtig ØKONOMISK rig) Wink

At kunne gøre de ting man brænder for, om det så er at hjælpe nødlidende børn, sove længe, sejle i middelhavet, køre i en porche.

SÅ det vigtigste er at mærke efter, hvad der giver smil om munden og glimt i øjnene, og som er værd at arbejde for.

HVORNÅR man er rig - er jo lige så individuelt - MEN de fleste mennesker er nødt til at sætte et beløb på for at kunne være rige...hvis f.eks. det kræves en vis form for frihed for at føle sig rig.

RIGDOM drejer sig ikke om penge, men hvilket beløb du behøver for at opnå de mål der giver glæde OG det behøver ikke være store biler og hjem, som mange forveksler det med.

MEN jeg ER rig fordi jeg har 2 sunde raske børn, som jeg har valgt at sende på efterskole, men til gengæld kører jeg i en lille bil Cool Jeg er RIG, fordi jeg selv kan bestemme min tid, kan arbejde sammen med de mennesker jeg har lyst til at arbejde sammen med, og jeg tjener penge på at hjælpe andre til succes. Jeg er RIG fordi jeg har sat mig mål, som jeg brænder for at opnå. OG deriblandt er en RØD AUDI TT  cabriolet - med læderindtræk - som jeg skal nyde spændende sommerture i Cool

FED diskussion, glæder mig til at læse alle jeres indlæg.

De bedste hilsner

Lillian Pabst

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 12:15

Forfatter:

Jeg tager meget for min ydelse (kvalitet koster) og kunder er stadig tilfreds.

Hvorfor skal kvalitet koste? I min verden leveres der rigtig meget lort til en tårnhøj pris. Skal jeg så være endnu dyrere fordi jeg leverer et ordentligt produkt? Eller er jeg så dygtig til mit fag, at kvalitet ikke koster ekstra?

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Hej Lillian

Det glæder mig at du føler dig rig med det du har, det er et godt udgangspunkt for at få mere at det gode.

Nu gik mit oprindelige oplæg på de forhindringer som venner og familie kan lægge i vejen og hvordan du kommer ud over stepperne med fuld fart, hvis jeg lige må føre tråden tilbage på sporet.

Hav en god dag

Flemming EH

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22

Maria Frederiksen:
Hvorfor skal kvalitet koste?

Det SKAL det heller ikke. Hvis du har lyst til at sælge din kvalitet billigt, så gør du bare det. Det drejer sig om udbud og efterspørgsel. Jeg er dygtigere og hurtigere end mine konkurrenter. Hvorfor skulle jeg så ikke sælge dyrere? I sidste ende får kunden en ydelse, han er tilfreds med og da jeg er hurtigere får han det i sidste ende til samme pris.

Der findes da en masse dyrt lort, men så må man jo bare se om man selv kan gennemskue det og holde sig fra det.

Michael

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)