Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du ikke rig?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

JaskoB:

Hvad er du selv blevet rig på?

Du kan læse min Selvbiografi på www.rigmand.com så får du både mine fejltagelser og rigtig gode tiltag med.

God fornøjelse

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Forfatter:

Nitzsch:

Er det kun mig der for en "Internal Server Error" når jeg vil købe bogen?

Ups. Jeg iler til min hjemmesidemand og beder ham rette fejlen.

Vender hurtigt tilbage.

Mvh

Flemming Hasselriis

Siden virker - undskyld nede tiden.

Flemming Hasselriis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor rig jeg spare nogle gange op og bruger ikke mange penge på mig selv , arbejder og arbejder gider ikke tænke for jeg ved det lykkes og tænker ikke over næste dag for ved jeg får succes for giver aldrig op .

jeg tror på min ide og jeg har ret og kæmper selvom kampen ser tabt ud , for jeg ved jeg vinder vis ikke giver op , for ved de andre giver op før mig dette kræver selvtillid , for jeg gik ind i hård branche ,hvor det er svært at samarbejde med de andre og det ser svært ud at det  giver overskud,  for det er simpelthen uoverskueligt alt samme , med tror jeg vinder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Mikael christiansen:

Hvorfor rig jeg spare nogle gange op og bruger ikke mange penge på mig selv , arbejder og arbejder gider ikke tænke for jeg ved det lykkes og tænker ikke over næste dag for ved jeg får succes for giver aldrig op .

jeg tror på min ide og jeg har ret og kæmper selvom kampen ser tabt ud , for jeg ved jeg vinder vis ikke giver op , for ved de andre giver op før mig dette kræver selvtillid , for jeg gik ind i hård branche ,hvor det er svært at samarbejde med de andre og det ser svært ud at det  giver overskud,  for det er simpelthen uoverskueligt alt samme , med tror jeg vinder Smile

Hej Michael

Endeløs energi og tro på sig selv er vigtige ting for en iværksætter. Du skal ikke alene tro at du vinder, du skal se dig selv som vinder! Tror gerne at du er i en hård branche, men så skal du gøre mere for at blive kendt. Der skal måske et gratis prøvenummer eller to til før folk får øje på dig. Du skal også markedsføre dig i pressen som alle andre skal med deres produkter. En dag bliver du så et navn - et brand.

Never - ever give up.

Flemming EH

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:58
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Glasmager:

Er det ikke www.rigmand.es ?

Min firewall bloker for www.rigmand.com

Jeg har begge domæner.

Er det Windows firewall som blokerer?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:14

Ser rigtig interessant ud, har netop tilmeldt mig dit nyhedsbrev.

Jeg kunne dog godt lige tænkte mig at drejse spørgsmålet lidt: Hvornår er man rig?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:29

Casper Blom:
Jeg kunne dog godt lige tænkte mig at drejse spørgsmålet lidt: Hvornår er man rig?

Når du har lavet en liste over hvad du godt kunne tænke dig, og du så har råd til dette, uden at blinke med øjnene.

For nogen er det et hyggeligt bondehus med en stabil god bil, og godt med overskud i økonomien stadig, for andre er det milliarder.

Så lad mig vende den om igen .. Hvornår er du rig ? :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:40

Jimi Hove:

Casper Blom:

Når du har lavet en liste over hvad du godt kunne tænke dig, og du så har råd til dette, uden at blinke med øjnene.

For nogen er det et hyggeligt bondehus med en stabil god bil, og godt med overskud i økonomien stadig, for andre er det milliarder.

Så lad mig vende den om igen .. Hvornår er du rig ? :-)

ja - men der en lille ævlebævle her; for mennesket er sådan indrettet, at " mer' vil ha' mer' " og sådan er det. Mennesker der ikke vil " ha' mer' " bliver ikke rige. Så jeg tror ikke, at der en endegyldig grænse, hvor man kan sige: nu har jeg penge, succes og anerkendelse nok, jeg behøver ikke mere. - slet ikke for mennesker der gerne vil være (eller er, det man kan definere som) rige.

Og så tror jeg i øvrigt den skulle hedde: Hvornår er du rig ?...

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57

En gang gik jeg og købte lodsedler for at få en stor gevinst. Så satte jeg mig ned og skrev alle de ønsker jeg ville have opfyldt når jeg fik den store gevinst. Jeg regnede det hele sammen: nyt TV, sauna, ny cykel m.m og kom frem til at jeg havde penge nok til det hele! Gik så ud og købte alt det jeg ønskede mig.

Bogens titel er selvfølgelig valgt fordi at RIG er et følelsesladet ord de fleste reagerer på. Ved også at mange føler sig rige og lykkelig uden penge på bankbogen - vi er ikke alle ens.

Flemming EH

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)