Okay, det lyder egentlig som en og definition. Jeg er rig nu, sammenlignet med den gennemsnitlige 18 årige. Men ellers ved jeg ikke om jeg er rig, og det var egentlig min grund til at stille spørgsmålet :-) |
Præcis Flemming.
Og ja JesperG for nogen er det aldrig nok. Min holdning til den slags mennesker, er at de prøver at fylde et hul med penge , som måske mere skulle fyldes med kærlighed, omsorg eller noget andet i den stil.
Der findes nu masser af rige som ganske godt tilfredse , og som ikke behøver flere penge. At de så stadig tjener en masse, er mere fordi de synes deres arbejde er sjovt.
Og Casper : Jamen så lyder det da som om at du føler dig rig nu, og så er du jo rig :-) Tillykke med det
Måske når du så bliver noget ældre at du vil opgradere lidt, uden at have behov for at eje hele verdenen.
Jeg kan anbefale som Flemming skriver at skrive det ned på en liste, den slags livsstil du vil føle dig behageligt med, og så gå efter det.
Personligt har jeg ikke behov for flere hundrede millioner men vil godt bo et lækkert sted der koster lidt mere end gennemsnittet , plus nogle andre ting jeg godt kan lide. Men det altså ikke noget der kræver det helt vilde. Jeg har defineret det helt ned til detaljen, men det holder jeg for mig selv :-)