Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du ikke rig?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Casper Blom:
Jeg kunne dog godt lige tænkte mig at drejse spørgsmålet lidt: Hvornår er man rig?

Når du har lavet en liste over hvad du godt kunne tænke dig, og du så har råd til dette, uden at blinke med øjnene.

For nogen er det et hyggeligt bondehus med en stabil god bil, og godt med overskud i økonomien stadig, for andre er det milliarder.

Så lad mig vende den om igen .. Hvornår er du rig ? :-)

Okay, det lyder egentlig som en og definition.

Jeg er rig nu, sammenlignet med den gennemsnitlige 18 årige. Men ellers ved jeg ikke om jeg er rig, og det var egentlig min grund til at stille spørgsmålet :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:40

Præcis Flemming.

Og ja JesperG for nogen er det aldrig nok. Min holdning til den slags mennesker, er at de prøver at fylde et hul med penge , som måske mere skulle fyldes med kærlighed, omsorg eller noget andet i den stil.

Der findes nu masser af rige som ganske godt tilfredse , og som ikke behøver flere penge. At de så stadig tjener en masse, er mere fordi de synes deres arbejde er sjovt.

Og Casper : Jamen så lyder det da som om at du føler dig rig nu, og så er du jo rig :-) Tillykke med det

Måske når du så bliver noget ældre at du vil opgradere lidt, uden at have behov for at eje hele verdenen.

Jeg kan anbefale som Flemming skriver at skrive det ned på en liste, den slags livsstil du vil føle dig behageligt med, og så gå efter det.

Personligt har jeg ikke behov for flere hundrede millioner men vil  godt bo et lækkert sted der koster lidt mere end gennemsnittet , plus nogle andre ting jeg godt kan lide. Men det altså ikke noget der kræver det helt vilde. Jeg har defineret det helt ned til detaljen, men det holder jeg for mig selv :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg blev gift i lørdags og har aldrig følt mig rigere. Familiens og vennernes smukke ord, den eneste ene og et brag af en fest.

Jeg følte mig rig, da jeg stoppede med at spille Lotto.

Jeg følte mig rig i dag, da jeg gav en halvtredser for et "Hus forbi".

Jeg føler mig rig, når jeg holder foredrag.

Jeg føler mig ekstremt rig, hver gang jeg tilgiver andre for deres dumheder.

Det er faktisk sjældent, jeg føler mig fattig. Alverdens rigdomme er jo klar til at blive høstet, hvis bare man holder øje med dem og gør noget ved det :-)

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:06

Super fedt Tommy ! Mange gange tillykke.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:22

Tommy Krabbe:

Jeg blev gift i lørdags og har aldrig følt mig rigere. Familiens og vennernes smukke ord, den eneste ene og et brag af en fest.

Jeg følte mig rig, da jeg stoppede med at spille Lotto.

Jeg følte mig rig i dag, da jeg gav en halvtredser for et "Hus forbi".

Jeg føler mig rig, når jeg holder foredrag.

Jeg føler mig ekstremt rig, hver gang jeg tilgiver andre for deres dumheder.

Det er faktisk sjældent, jeg føler mig fattig. Alverdens rigdomme er jo klar til at blive høstet, hvis bare man holder øje med dem og gør noget ved det :-)

Dejlig positiv energi du sender. Tillykke med ægteskabet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:23

Hej Forfatter.

Hvis jeg skal forholde mig direkte til din overskrift. Så kan jeg fortælle dig, at det er mit valg. JEg har fra starten af, altid sagt at mit firma, skal køre på mine præmisser, og ikke være en ludder for mine kunder.

Vil kunder have det. Så findes der masser af muligheder. Og de firma'er er desværre også dem der går ned. For tænker man kun på penge, så vil ens handle kraft blive meget begrænset. Og man kommer hurtigt til at sælge varen under pris. Sådan at man egentlig sætter penge til istedet for at tjene dem.

Det værste man kan gøre, er at man tænker på penge, og ikke på at udvikle sit koncept, og holde fokus på det. For udvikler man sig ikke, og holder øje med hvad der sker på ens marked, så vil man gå ned. Det både økonomisk men også med stress.

/Kenneth

Ps. JEg siger ikke at man ikke skal holde øje med penge, og at vi ikke er der for at tjene penge.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:18

Tja ... Jeg kender mindst ét andet svar: Penge er ikke verdens eneste succeskriterium. Smile

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:46

Louise L:

Tja ... Jeg kender mindst ét andet svar: Penge er ikke verdens eneste succeskriterium. Smile

Ovehovedet ikke, men de er et allerhelv... godt ét.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:50

Jeg erkender fluks, at min pengepung stort set ikke har haft nogen indflydelse på mine livsvalg. Den burde nok have haft lidt mere at skulle have sagt. Wink

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 08:17

Flere svar på hvorfor jeg ikke er rig:

De sjoveste opgaver giver færrest penge.

Jeg sætter en ære i at udføre jobbet billigst muligt for kunden.

Penge er ikke vigtige nok for mig - jeg kan alligevel kun spise 3 gange om dagen og bo et sted.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)