@ Det er måske mindre end 1 % af alle den slags tvister, der faktisk ender med en retssag og en dom i sidste ende. Så i langt de fleste tilfælde kommer det aldrig på tale at udmelde en syn- og skønsmand. Og nu hvor jeg kender din "holdning" ti spørgsmålet i den her tråd vil jeg fremlægge tråden for dommeren, kategorisere dig som forudindtaget og protestere imod, at du bliver udmeldt som syn- og skønsmand i enhver sag om AdWords og varemærker :-) |
Hvis du mener, at jeg er diskvalificeret fra den slags arbejde fordi jeg mener at alle facts skal på bordet - ikke kun nogle overfladiske og ofte teknisk forkerte analyser, lavet af advokater og andre der ikke har en hujende fis forstand på netop detaljerne i det her - ja, så skal du da være velkommen til at argumentere for det. Jeg tror bare du får svært ved at overtale en domer til, at det er bedre at undvære fakta i en sag - og nøjes med amatøres overfladiske betragtninger :)