Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 16 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk oplevelse er vel så meget sagt ;-)

MLM er udmærket, men det er fuldstændig korrekt, der er røget venskaber og på den konto, fordi MLM netop tit og ofte er livstil betinget hvilket så gør at omgangskredsen hele tiden skal mindes om hvor fantastisk et liv du har fået nu hvor du er MLM sælger. 

Pointe - du køber en billig shampoo som også er skide god i netto. Nåh ja, bevares du vil da gerne fortælle om dit gode køb til omgangskredsen men du gør det moderat og hyper det ikke. 

Kontrasten. Du køber shampoo i MLM og ligepludselig er det bare FANTASTISK at denne her shampoo bare er så god og du sparer også 2 kroner hver eneste gang du handler den. 

Konklusion - man er pludselig overdrevet interesseret i ligegyldige produkter og det bliver omgangskredsen bare træt af at høre på. 

MLM er fint og en fair måde at tjene penge på, det bestrider jeg ikke. Der er bare så mange elendige sælgere som smadrer hele systemet. Så simpelt er det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:54 | Låst

Peter Maler:
Fantastisk oplevelse er vel så meget sagt ;-)

Ja, det kommer selvfølgelig an på, hvad man synes er en fantastisk oplevelse - men at komme til fest med 4000 mennesker sammen med Bruce Willis vil da sikkert være en OK oplevelse for mange. Og at komme til Marokko på første klasse med alt betalt vil da nok også være en ok oplevelse for mange. 

Peter Maler:

Kontrasten. Du køber shampoo i MLM og ligepludselig er det bare FANTASTISK at denne her shampoo bare er så god og du sparer også 2 kroner hver eneste gang du handler den. 

Konklusion - man er pludselig overdrevet interesseret i ligegyldige produkter og det bliver omgangskredsen bare træt af at høre på. 

Som sagt - det er ikke produkterne der er vigtige - de skal blot være der, og være af en god kvalitet.

Konceptet - sådan meget forenklet er:

Du bruger shampoo, din kone bruger shampoo, alle I kender bruger shampoo og I køber alle jeres shampoo forskellige steder.

Alternativt kunne I vælge at købe jeres shampoo hos det samme MLM-firma - hvilket vil betyde, at nogle af jer vil kunne få gratis shampoo, nogle af jer vil kunne tjene lidt ekstra penge og nogle af jer vil kunne få en fuldtids indtægt - og alt det kræver er, at I flytter jeres shampoo-indkøb.  

Det er den EKSTREMT FORSIMPLEDE udgave - men det er i bund og grund tanken bag konceptet. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 01:22 | Låst

Hei Martin ja jeg skjønner hva du mener og dette er ikke negativt ladet mot ACN Jeg elsker Peoples business og vet at MLM bransjen skaper flest millionærerer i verden. I do today things that others don`t so I tomorrow can do things others can`t

Beklager om du føler dette Martin men jeg elsker denne bransjen så håper du ser mellom fingrene dette.

MVH

Geir

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:40 | Låst

Geir:

Hei Martin ja jeg skjønner hva du mener og dette er ikke negativt ladet mot ACN Jeg elsker Peoples business og vet at MLM bransjen skaper flest millionærerer i verden. I do today things that others don`t so I tomorrow can do things others can`t

Beklager om du føler dette Martin men jeg elsker denne bransjen så håper du ser mellom fingrene dette.

MVH

Geir

Er godt klar over det ikke er negativt imod ACN, MEN du bruger en ACN tråd til at markedsføre dit eget på det groveste. Dårlig stil, hvilket IKKE har noget med branche at gøre.

Mit svar til dig har INTET med branchen at gøre men 100% med DIN etik, din måde at kaste WV ind i ACN tråden uden at der blot er en promile der handler om emnet. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 00:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan1,

Det er lige præcis der med festen med Bruce Willis jeg ryger af vognen...all for the money and fame....

Det er da garanteret en sjov oplevelse at komme til fest med Bruce med "alt betalt" ?? du har jo selv betalt det ??

Snakker man med Bruce til den fest eller står han og vinker ??...ej undskyld ;-)

og de fleste har vel kun hørt om den fest eller ??

Det er altså bare grov hype af MLM synes jeg.....jeg synes ikke man skal blive sælger eller konsulent i et MLM firma fordi man gerne vil med til fest, jeg synes man skal gøre det fordi det er nogen fede produkter man kan stå indenfor og sælge med god samvittighed ligesom alt andet....that´s it !

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 00:52 | Låst

Peter Maler:

Det er lige præcis der med festen med Bruce Willis jeg ryger af vognen...all for the money and fame....

Det er da garanteret en sjov oplevelse at komme til fest med Bruce med "alt betalt" ?? du har jo selv betalt det ??

Snakker man med Bruce til den fest eller står han og vinker ??...ej undskyld ;-)

Det er altså bare grov hype af MLM synes jeg.....jeg synes ikke man skal blive sælger eller konsulent i et MLM firma fordi man gerne vil med til fest, jeg synes man skal gøre det fordi det er nogen fede produkter man kan stå indenfor og sælge med god samvittighed ligesom alt andet....that´s it !

Come on, jeg tvivler stærkt på at nogle kender til "disse fester" før de er involveret. Men det kan da være en ganske sjov oplevelse, og for nogle kan det også være en ekstra motivation til ikke at give op. Men jeg har virkelig svært ved at forestille mig at nogle skulle vælge at starte i MLM for at møde en eller anden kendt.

Men ellers er jeg helt enig, fede produkter som man kan stå inde for. Men jeg syntes du fokusere meget på at man sælger...Jeg køber ikke noget hjem med henblik på at sælge videre. Men som du selv siger...produkter man selv kan stå inde for, anbefales videre. Som Allan siger, det handler i bund og grund om at flytte forbrug fra f.eks. Matas til en MLM "butik".

Hele ideen mht. produkter og kunder er selvfølgelig at produkterne er så gode at kunderne køber dem fordi de er super glade for dem, og i mit tilfælde køber direkte af firmaet. I realiteten kunne jeg hvis jeg hader MLM nøjes med at fokusere på at bygge en stor kundegruppe, hvis jeg havde 1000 faste kunder hver måned ville min indkomst være ganske god. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 01:06 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin : jeg bestrider slet ikke MLM, ligesom jeg heller ikke bestrider Matas. Det er 2 forskellige koncepter og begge steder skal der tjenes penge..formålet er det samme !

De gør det bare vidt forskelligt, hos Matas er tilgængeligheden stor, du kan finde en butik på hvert gadehjørne hvor du altid får en god behandling, det koster så lidt penge.

Hos MLM skal du bestille det online eller hvordan nu du gør, det koster lidt mindre og varenavnet er lidt mere ukendt. Når man så begynder at bruge Bruce Willis eller hvem man nu hiver ind i konceptet begynder produkterne at blive lidt dyrere for man afviger fra det oprindelige koncept men bliver nød til det fordi kunderne vil have "mærkevarer" konceptet virker ikke uden Bruce Willis og hvad ved jeg.

1000 faste kunder om måneden er jo også hel vildt, uanset hvilken forretning du lavede ville du jo tjene styrtede med penge hvis du havde 1000 kunder om måneden, faktisk tror jeg denne indkomst ville være lavere i MLM regi, fordi den skal fordeles imellem en masse mennesker.

Ja, undskyld, jeg har ikke noget imod MLM, det er da spændende, men det er meget mere kompliceret end en fantastisk hokus pokus oplevelse...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 01:53 | Låst

Peter Maler:

Hos MLM skal du bestille det online eller hvordan nu du gør, det koster lidt mindre og varenavnet er lidt mere ukendt. Når man så begynder at bruge Bruce Willis eller hvem man nu hiver ind i konceptet begynder produkterne at blive lidt dyrere for man afviger fra det oprindelige koncept men bliver nød til det fordi kunderne vil have "mærkevarer" konceptet virker ikke uden Bruce Willis og hvad ved jeg.

1000 faste kunder om måneden er jo også hel vildt, uanset hvilken forretning du lavede ville du jo tjene styrtede med penge hvis du havde 1000 kunder om måneden, faktisk tror jeg denne indkomst ville være lavere i MLM regi, fordi den skal fordeles imellem en masse mennesker.

Ja, undskyld, jeg har ikke noget imod MLM, det er da spændende, men det er meget mere kompliceret end en fantastisk hokus pokus oplevelse...

At et af firmaerne bruger Bruce er hvad det er, umiddelbart mener jeg kun der er et firma der gør dette.

1000 faste kunder er meget, enig, men din påstand er da taget uden nogen som helst viden og en masse mennesker må du da gerne lige forklare, for det er i min verden ikke korrekt. Du skal de fleste steder vel have administration, levering, lager, diverse mellemled og så selvfølgelig reklame og markedsføring.

Mht. Matas så får man da en god behandling, men jeg syntes ofte jeg høre at ekspedienterne mangler viden til at rådgive.

Ja det bliver ofte kompliceret af en masse andre mennesker som har hver deres mening om forretningen... ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:55 | Låst

Peter Maler:

Undskyld mig - men du betvivlede "de store oplevelser" man kunne få - og jeg fortæller om en af de oplevelser, som jeg ved, at mange af mine kolleger synes var fantastisk. Jeg ville selv vildt gerne have været med, men var ikke partner på det tidspunkt. 

Og desuden skrev jeg også - at mange NOK ville mene, at det var en OK oplevelse. 

Jeg har på intet tidspunkt sagt, at man skal blive partner for at komme til fest med Bruce! Big Smile

Peter Maler:

?t=28s">

?t=28s

?t=28s">Der var i øvrigt 16.000 personer med til festen - og ikke 4.000 som jeg skrev før. :-)

Peter Maler:
Det er altså bare grov hype af MLM synes jeg.....jeg synes ikke man skal blive sælger eller konsulent i et MLM firma fordi man gerne vil med til fest

Igen - du efterlyste en oplevelse ... - og du fik et eksempel. Det har intet med hype af MLM at gøre! 

HVIS man også går op i firmaet bag produkterne, så har man bl.a. mulighed for at komme ned og se fabrikken, man kan komme til produktseminarer og lære om produkterne, der er årligt kick-off, sommerfest etc. etc. 

Personligt synes jeg det er hamrende interessant og vildt hyggeligt at mødes med "kollegaer" på denne måde - og fedt at kunne mødes med så mange "kollegaer" når man er selvstændig forretningsdrivende. 

Jeg kan forstå på dig, at du er hamrende ligeglad med alt "udenoms-halløjet" - men det er heldigvis en frivillig del af konceptet - og har som sagt intet med produkterne at gøre. 

Man kan sagtens nøjes med at være glad kunde eller partner uden at skulle deltage i arrangementerne hvis man ikke er interesseret. 

Men det er nok årsagen til, at mange MLM-folk har tendens til at være lidt overbegejstrede engang imellem, for ud over bare at repræsentere produkter fra et firma, så føler de også, at de repræsenterer firmaet bag - hvilket jo nok er unikt i forhold til "almindelige" forhandlere. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 02:15 | Låst

Allan1 og Martin : 

Jeg forstår godt at i er glade for MLM og det er også helt ok. Hvorvidt der er nogen der har fået en behandling i en Matas? ok, det vil altid være forskellige fra butik til butik og kommer vel an på hvad kriterierne er. Dog kræver det en flerårig uddannelse at stå i en matas og du kan slet ikke få lov at åbne en matas i gamle dage medmindre du var uddannet. 

Problematikken ved MLM er at ligeså snart nogen får øjene op for MLM systemet og lugter penge og det er der altid mange der gør, så er de pludselig eksperter på 2 dage og deres hovedargumenter er nemlig tit - du får en dårlig behandling i netop matas og vi ved faktisk meget mere. Man skal passe på med at gøre sig selv til ekspert fordi man lugter penge og især det element med at rakke ned på konkurrenter har aldrig virket på mig. Jeg synes man skal fokusere på hvad man selv er god til.

Ja, om det er Bruce eller nogen andre der deltager i en eller anden fest med 16.000 andre. Der bliver optaget en video og lagt på youtube og pludselig var der bare 16.000 mennesker som elskede firmaet. Jeg synes bare det er så´n lidt overdrevet og faktisk meget topstyret. Alle disse deltagere har jo indirekte selv betalt deres billet til den fest. Via deres nye livsstil forpligter de sig jo til at være tro mod deres MLM selskab og de poster tro massere af penge i shampoo, smykker og alt hvad sortimentet nu byder på. Faktisk er det min erfaring at "nye" men ivrige MLM medlemmer har et overforbrug af MLM produkter fordi de prøver at overbevise sig selv og deres omgivelser om at deres nye livsstil er Fantastisk, men faktum er bare at pengene er det store drive, produkterne er sekundære.

Omkring min viden er jeg jo en gammel mand, jeg kender massere til MLM, jeg kender også personligt mennesker som tjener mange penge på MLM, jeg kender ligeledes andre som har droppet det igen fordi de ikke længere kunne genkende sig selv. Faktum er jo at MLM bliver solgt på at skabe økonomisk frihed og så lige den der med at det hele er så fantastisk, så længe der er fester og penge. 

Desværre er det bare sådan at du intet skaber til dig selv, det kan blive taget fra dig på 2 minutter, du har et medlems nummer i en koncern og alle kriterierne for udbetalinger og hele konceptet kan blive ændret fra den ene dag til den anden. Ja, det er en livstil og det må man så gøre op med sig selv om man ønsker på den lange bane trods det faktum at ens ynglings shampo pludselig kan udgå.

Side 16 ud af 22 (212 indlæg)