Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 15 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonas33:
for mig vil det altid være et pyramidespil

Ja der er os nogen som mener det er i orden at snyde i skat, det er et frit land i lever i...

jonas33:
jeg hader ikke MWM det ville være spild af følser blander sjældent moral og pengesager sammen

Den var nu ikke møntet på dig alene, og jeg håber du får styr på følelseslivet

jonas33:
men folk der hiver sådan en gammel tråd frem for at skabe opmærksomhed på noget der bare er sååå fantastisk det kan godt pisse mig lidt af 

Der er ingen som tvinger dig til at læse tråden vel.. 

jonas33:
dette bliver mit sidste indlæg på denne tråd der er vist gået rigeligt reklame i den allerede

Tak, og til oplysning så er du havnet i en MLM kategori, hvor der bliver reklameret i, præcis som i de andre kategorier hver eneste dag, måske er amino ikke stedet for dig, når det hele smerter dig så forfærdeligt.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:17 | Låst

jonas33:

wow kan se jeg virkelig har ramt et ømt punkt her og havde jeg vidst det tror jeg bare jeg havde holdt snotten  for mig selv

for mig vil det altid være et pyramidespil når det går ud på at hverve andre som man så får under sig kan ikke se jeg skulle havde skrevet noget i mit første indlæg der gør at jeg skal besvare en masse spørgsmål som blot vil lede til en række nye men vil mene en sælgers opgave er at sælge et produkt og ikke ansætte nye sælger 

at dennis så syntes jeg er  dum tager jeg ik så tungt har man en mening vil der altid være nogen der syntes man er dum 

jeg hader ikke MWM det ville være spild af følser blander sjældent moral og pengesager sammen men folk der hiver sådan en gammel tråd frem for at skabe opmærksomhed på noget der bare er sååå fantastisk det kan godt pisse mig lidt af 

dette bliver mit sidste indlæg på denne tråd der er vist gået rigeligt reklame i den allerede 

Reklame...??? ahh come on. Syntes det er noget vrøvl at snakke om ømme punkter, men snarere om total uenighed. Nu starter du vel selv med at bruge ordet DUM, og det der får mig til at reagere, er da både din måde at bruge dette, måden at snakke moral og pengesager og så vide hvorfor en gammel tråd er åben igen. Hvis du syntes det er så uinteressant...hmm er der nogen der har presset dig til at læse med?

Som sagt har jeg intet med ACN at gøre, så hvorfor skulle jeg dog være interesseret i at skabe opmærksomhed i en acn tråd. Syntes du vrøvler lidt. Der er ingen logik for os der ikke arbejder med ACN at "skabe opmærksomhed og bede dig svare". Syntes blot det er pokkers ærgerligt at du vælger at fortælle din mening uden at svare når du bliver "presset lidt".

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 23:05 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hei Martin 

Da er World Ventures klare for å åpne sin virksomhet i Danmark. Island ble nå åpnet og selskapet har en vekst på hele 1100% De har nå gått fra 93 plass på 100 global til 74 plass. Den nye tellingen er snart her å jeg tror selskapet vil komme over 50 plass. Selskapets reiseportal Rovia ble nylig kåret til verdens beste online reisebyrå av selveste World Travel Award og har nå også vunnet Megallan award 3 år på rad. Og har også vunnet Carnivals Cruislines Pinnacle Award 2 år på rad. So here we are at the right place at the right time.

This will be big World Ventures will be the biggest MLM company in the world

MVH

Geir

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 00:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Geir, det er dårlig stil at lave et 100% "reklame" indlæg for dit eget.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 01:36 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det må vel være bra vel Martin :) You don`t know what you don`t know. Bare sjekk dette selskapet det er under momentum så det er helt rått. Det vil nå himmelen med eller uten deg og husk hva jeg har fortalt deg tidligere. Du vil skjeønne hva somm skjer om en stund. World Ventures slår rekorder hver eneste dag uten at noen vet det og merker det. GOOOOO TIGER :)

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 09:27 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

MLM har mange skæbner. Jeg har to tidl. venner som er blevet meget ensomme af at sælge LR og herbalife til vennekredsen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:44 | Låst

Geir som sagt er det dårlig stil at bruge en tråd om ACN, selv hvis jeg var interesseret så ville du ikke være den jeg tog fat i, fordi du stadig ikke fatter mit indlæg. Etik!

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:48 | Låst

og jeg vil have forbudt alle autoværksteder da jeg er blevet snydt af en automekaniker.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 11:24 | Låst

Flemming: jamen du har da helt ret og forståelsen er vidt forskellig fra person til person.

Jeg syntes det er ekstremt ærgerligt at folk tror de skal sælge og sælge til familie og venner.

I mine øjne handler mlm ikke om at sælge produkter til familie, venner, bekendte og netværk. Hvis det gjorde ville vi vel alle være plus medlemmer og forsøge at sælge konstant, og hvor tit ser du en af os "slemme" mlm'ere forsøge at sælge dig noget? Pågående og nærgående sælgere er vist mere set i andre brancher ( hvis man lytter til de folk i mlm der har succes så gør man heller ikke som dine to eks venner).

Har du fortalt din omgangskreds om hvad du laver? Eller er det kun når det er mlm at det er "forbudt"
Dine to venner har jo tydeligvis ikke forstået at sætte grænsen, men har i samtidig været lydhør overfor dem? Jeg oplever at min svigermor har gavn af nogle af de produkter jeg markedsfører men stadig vælger hun ofte nogle billige alternativer som hun derefter brokker sig voldsomt over men hun har trods alt lyttet og blot valgt at fokusere på pris. Men lige så ofte som mlm folk forsøger at sælge lige så tit bliver vi alle sat i bås som værende "hvad vil du nu prakke mig på" sælgeren og jeg vil vædde på at mange har taget "nej hatten" på inden mlm'eren åbner munden.
Det er da lidt underligt at man kan opfatte mlm så forskelligt at du nærmest mener vi er "småkriminelle" og skulle forbydes imens vi selv mener det er super fedt - hvad enten vi tjener lidt eller meget. Personligt får jeg selv et ekstra boost når Kiyosaki, Gates, Trump eller et medie som Discovery Channel roser mlm.

Og til slut... Folk køber af folk man kender citat "Thomas Bigum".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:51 | Låst

Flemming Møller:

MLM har mange skæbner. Jeg har to tidl. venner som er blevet meget ensomme af at sælge LR og herbalife til vennekredsen

Hvis de havde forsøgt at sælge kajakker til deres venner, var de vel også blevet ensonme?

Der er af en eller anden årsag udpræget enighed om, at MLM handler om at presse sine venner og sin familie til at købe "alternative" produkter.

Paradoksalt nok, så handler MLM i høj grad om personlig udvikling, livsstilsændringer, networking og oplevelser - hvilket jo næsten ikke kan være længere fra den gængse opfattelse om at der skal pushes produkter til vennerne.

Ingen tvivl om, at MLM har  et PR problem, men i sidste ende er det jo desværre dem, der nægter at sætte sig ind i konceptet, der går glip af en fantastisk oplevelse. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 15 ud af 22 (212 indlæg)