Callme er blandt de billigste selskaber i Danmark. Dermed ikke sagt det er det billigste, for der er virkelig hård konkurrence på mobilmarkedet. Det er helt sikkert (og det er kun godt, så priserne bliver skudt i bund)! :-)
Vi konkurrerer ikke udelukkende på prisen. Der er konkurrencedygtige priser indenfor de produkter, vi udbyder. Nu er Callme nævnt, som er meget billigt. Men udover det er der jo også vores IP-telefoni, hvor man betaler 69 kr. i måneden for at ringe gratis til alle andre, der har denne adapter med ACN abonnement og fri tale til al fastnet i DK og 43 andre lande. Det findes vist ikke billigere noget sted. Men prisen er jo kun et plus for kunden, og samtidig kan kunden hjælpe repræsentanten ved at blive kunde. Så det er en win-win. Kunden sparer penge, samtidig med at repræsentanten får en fortjeneste af kundens regning.
Og igen - så er det jo NETWORK MARKETING - så mange af kunderne findes i netværket. Og hvem vil ikke gerne hjælpe sine nærmeste? Da jeg startede op, hjalp jeg min familie over til Callme. Det gav dem en besparelse på telefonregningen, samtidig med at jeg hver måned bliver betalt en procentdel af deres regninger. Så her har vi altså en perfekt situation, hvor alle er glade. Og dét synes jeg da, der er en dejlig måde at drive forretning på.
Et andet eksempel: jeg er kunde ved mig selv (selvfølgelig). Jeg sparer selv penge på min telefonregning, i forhold til hvad jeg havde før. Og da jeg flyttede i hus, skulle jeg bruge internet. Da vi netop lancerede samarbejde med Skyline Bredbånd i september 2011, lå det oplagt at blive min egen kunde her også. Det er fornuftige priser, og igen: jeg tjener hver måned en procentdel af min egen regning. Bonus!
Jeg vil ikke gå ind og sige, at dette er den rigtige eller forkerte måde at arbejde på. Folk har lov til at have deres holdninger. Jeg ved blot, at dette er den perfekte måde for mig at arbejde på (ved siden af uddannelse lige nu). Jeg synes, det er genialt. Jeg kan selv bestemme, hvor meget jeg vil tjene hver måned (alt efter min arbejdsindsats), og jeg vil ALDRIG blive arbejdsløs og gå på kontanthjælp.
Jeg læste et oplæg på nettet, der omhandlede regeringens syn på network marketing. Kort sagt stod der, at network marketing (Multi Level Marketing) skulle mere frem i Danmark, da det skaber flere arbejdspladser. Personligt har jeg ikke ondt af de, som går arbejdsløse. Tværtimod mener jeg, det er selvforskyldt. Der er arbejde til dem, som VIL arbejde! :-) Hvis ikke man kan blive ansat, kan man gennem fx ACN danne sig selv en karriere. Her vil den skeptiske sikkert sige: "Jeg vil ikke betale 3000 kr. + moms for et arbejde". Og det er et helt forkert syn. Det er nemlig ikke et arbejde, hvor vi bliver ansat. Men vores helt egen forretning, hvor vi - som før nævnt - selv bestemmer hvad vi vil tjene. Præcis ligesom hvis man oprettede en butik. Hvis der ikke gøres noget for at få kunder, tjenes der ingenting