Der er meget om SEO der ikke er oplyst fakta (endnu). Jeg skriver ikke at jeg er 100 % sikker på at det forholder sig sådan, men hvis jeg er i tvivl om noget SEO, arbejder jeg udfra de pæne retningslinjer Big G er kommet med... Nemlig at man blot skal sørge for at fokusere på brugerne og søgerne. Det er deres mål, og hvis vi arbejder efter det, kan det ikke gå helt galt. Så indtil andet er bevist, eller én der ved mere end mig om det (hvilket ret mange sikkert gør) fortæller mig andet, så arbejder jeg efter denne overbevisning. Sad jeg med det selv, ville jeg altid henvise en dansk besøgende til den danske side først, af de to relaterede, hvis den anden var engelsk. Derfor går jeg ud fra at Google knytter to danske sider tættere, end en dansk og en engelsk - indtil jeg bliver irettesat. Måske jeg bliver det nu? Det ville være dejligt. |
Er svær at svare uden at vide hvilken , hvilken kataloger du snakker helt præcist om
Er kataloget emmet rettet mod dit emme , undersider linker , med dine søgeord mod denne underside , hvor teksten står på .
International ord lettest , vis står på engelske din tekst
Tit bedre at satse på en engelske udenlandske del på siden , altså oversætte noget af
din siden til dette sprog., dette giver også flere søgeord på siden og samme sprog på siden som linkkataloget er det lettere at blive godkendt.