Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål om linkbuilding fra udenlandske til danske sider

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Ok, det var nu mere som eksempel.

Lad os tage følgende:

eksempel.dk - PR 4
vs
eksempel.com - PR 4

Forudsat begge har nøjagtig samme SEOværdi (meget usandsynligt), hvad ville så give mest?

Hvis vi forudsætter, at både .dk og .com handler om samme emne og har alle andre SEO parametre éns, er det at foretrække at få et link fra det domæne, der er hostet i Danmark. Og vi går ud fra, det her er .dk domænet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:20

Gode svar der er kommet herinde. Tror mange er interesseret i at finde ud af hvorvidt værdien er høj nok til at satse på udenlandske kataloger. Taget i minde at mange af dem kræver en del mere end de danske for at højne værdien. Mener det er suite101.com der forlanger at du skriver en længere beskrivelse på engelsk hvorfor du skal have lov at skrive hos dem, samt en oversigt over tidligere værker.

Mit spørgsmål (muligvis lidt rookie, men noget jeg har tænkt meget over). Når du skriver på engelsk / på et engelsk artikelforum, hvor vigtigt betydningen er af at bruge de rigtige anchor-words. Skal disse ord være på engelsk for at passe ind i teksten og højne værdien af indlægget, eller kunne man i realiteten bruge et dansk ord?

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:24

Jamen, hvad kalder I for SEO værdi præcist? Fordi der findes jo også denne trust, som Google tildeler enkelte domæner og sandsynligheden for at Google har tildelt et .com domæne mere trust end et .dk er ret stor :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)