Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har tags SEO værdi?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gratis-program.dk om guess what - Gratis programmer.

når jeg prøver at lave tags på mine indlæg, så flytter min menu sig ned i bunden af siden og det hele ser herrens ud, så vil selvfølgelig gerne vide om det har nogen effekt på SEO at jeg slet ingen tags har på nogle af mine indlæg?

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 07:55

Der er vist delte meninger om tags har nogen værdi. Personligt synes jeg ikke det giver noget. Du får et ekstra søgeord med på siden, men hvis teksten er velskrevet i forevejen, så har det ekstra søgeord ingen effekt.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:15

Som tidligere sagt er, er der delte meninger om dette. Men jo det giver en effekt ikke særlig stor men stadig lidt

Det har dog en effekt, da det i sig selv giver ekstra keyword man kan placere uden at spamme.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:24

Alexander R. B:

Det har dog en effekt, da det i sig selv giver ekstra keyword man kan placere uden at spamme.

Det var også min tanke, så det må jeg jo se og få fikset.

- John Baken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:58

Hej John,

På nogle større blogsites kan tags være med til at forbedre den interne linkstruktur og dermed have en vis værdi. Men du kan sagtens tilrettelægge din struktur fornuftigt uden tags, så det er absolut ikke et must-have.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:03

Frank Hellerup Madsen:

Hej John,

På nogle større blogsites kan tags være med til at forbedre den interne linkstruktur og dermed have en vis værdi. Men du kan sagtens tilrettelægge din struktur fornuftigt uden tags, så det er absolut ikke et must-have.

Præcis! Derudover så kan det (tags red.) faktisk også være med til at sprede linkværdien alt for meget og dermed tage noget af værdien væk fra det enkelte indlæg... Det er alt sammen en vurderingssag, som er afhængig af antal indgående links, trafik strategi, mm :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)