Jeg syntes at det er en fin og enkel side du har fået lavet. Når du har så få produkter, er det en rigtig fin måde at gøre det på. Tillykke med din nye hjemmeside :-)
Hvorfor skal man skrive antal km? Det ved man vel ikke altid før man lejer bilen.
Bilerne er inkl. 200 frie km. pr. dag (avis giver blot 100 km.). Skal man så til skagen, ved man på forhånd at man skal min. bruge eks. 600 km. ialt. Vi tilbyder så kunderne 25% rabat ved at oplyse og betale for deres forbrug allerede hjemmefra, og vi slipper så for at busserne kommer hjem og har kørt eksempelvis 500 km. mere end de 200 km., og folk så ikke "lige" har pengene. Så dette er altså ikke et krav, men blot en bytte handel, hvor kunden spare, og vi sikre vores penge.
Bilerne er inkl. 200 frie km. pr. dag (avis giver blot 100 km.). Skal man så til skagen, ved man på forhånd at man skal min. bruge eks. 600 km. ialt. Vi tilbyder så kunderne 25% rabat ved at oplyse og betale for deres forbrug allerede hjemmefra, og vi slipper så for at busserne kommer hjem og har kørt eksempelvis 500 km. mere end de 200 km., og folk så ikke "lige" har pengene. Så dette er altså ikke et krav, men blot en bytte handel, hvor kunden spare, og vi sikre vores penge.
Ok
Jeg kender ikke branchen. Du ved nok bedst om er vanskeligt at inddrive de ekstra penge. Men du kunne også vælge at indlægge en buffer i et depositum.
Husk samme tekstfarve på siden , det forvirre mine øjne med forskellige tekstfarver.
Større billeder ved bilerneog busser , jeg vil gerne se hvordan sæderne er indretning og alt ser ud,, det er jo luksus biler og gode busser , så vil gerne se lidt mere før , jeg bruger min tid på at køre ud til jer og bestiller en bus eller bil.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows