Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der ny hjemmeside!!!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har brugt lidt penge på en ny og bedre hjemmeside(samme navn) www.lejminibus.dk.

Kom gerne med kommentare, og konstruktiv kritik da vi stadig forbedre den løbende indtil den er helt perfekt.

Jeg er selv meget tilfreds med den lette tilgang til kontaktformularen, som allerede nu har konverteret mange flere henvendelser via mail.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:41

Jeg går ud fra at det er lejminibus.dk du snakker om?

Siden ser som sådan meget brugervenlig ud, med stor font type og det er nemt at finde rundt :)

Designet kunne piftes lidt op, men det er ikke nødvendigt.

En fin side :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 16:43

Tak for den hurtige kommentar

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:48

YesRigtig flot design og siden er meget nem og finde rundt på.

Topbanneret er dog en smule tomt, måske man skulle finde noget lækkert og smide i der ..

Ellers rigtig fin

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:49

Hej

Jeg syntes at det er en fin og enkel side du har fået lavet.
Når du har så få produkter, er det en rigtig fin måde at gøre det på.
Tillykke med din nye hjemmeside :-)

Hvorfor skal man skrive antal km?
Det ved man vel ikke altid før man lejer bilen.

vh
Henrik

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 16:59

Bilerne er inkl. 200 frie km. pr. dag (avis giver blot 100 km.). Skal man så til skagen, ved man på forhånd at man skal min. bruge eks. 600 km. ialt. Vi tilbyder så kunderne 25% rabat ved at oplyse og betale for deres forbrug allerede hjemmefra, og vi slipper så for at busserne kommer hjem og har kørt eksempelvis 500 km. mere end de 200 km., og folk så ikke "lige" har pengene. Så dette er altså ikke et krav, men blot en bytte handel, hvor kunden spare, og vi sikre vores penge.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:05

Jeg synes det ser fint ud, godt design, og nemt at finde rundt i. Det skaber en troværdighed ved den besøgene. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:09

Lejminibus.dk:

Bilerne er inkl. 200 frie km. pr. dag (avis giver blot 100 km.). Skal man så til skagen, ved man på forhånd at man skal min. bruge eks. 600 km. ialt. Vi tilbyder så kunderne 25% rabat ved at oplyse og betale for deres forbrug allerede hjemmefra, og vi slipper så for at busserne kommer hjem og har kørt eksempelvis 500 km. mere end de 200 km., og folk så ikke "lige" har pengene. Så dette er altså ikke et krav, men blot en bytte handel, hvor kunden spare, og vi sikre vores penge.

Ok

Jeg kender ikke branchen.
Du ved nok bedst om er vanskeligt at inddrive de ekstra penge.
Men du kunne også vælge at indlægge en buffer i et depositum.

Vh
Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12

Husk samme tekstfarve på siden , det forvirre mine øjne med forskellige tekstfarver.

Større billeder ved bilerneog busser , jeg vil gerne se hvordan sæderne er indretning og alt ser ud,, det er jo luksus biler og gode busser , så vil gerne se lidt mere før , jeg bruger min tid på at køre ud til jer og bestiller en bus eller bil.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:14

Pænt design, dejligt overskueligt. Det lader til det er nemt at finde den information man søger :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)