Jeg købte sitet i Feb. 2009 af en anden bruger herinde som et hobby projekt jeg kunne hygge mig med i min fritid ved siden af mit arbejde, men efterhånden er der stødt flere hobbyprojekter til og nogen af dem er mere tidskrævende end andre, og da jeg har en fysisk forretning ved siden af så blir der lidt for lidt fritid så jeg har derfor besluttet at sælge pointsitet da jeg er begyndt at forsømme det pga. De andre projekter er mere tidskrævende og det er synd for det er et godt site. Jeg vil helst ikke skrive navnet på sitet her da det ikke ser så godt når nogen søger på navnet og så finder en salgsannonce på det men gå ind på min profil og se hvad det hedder derinde. Sitet har kørt siden d. 31/8 2009 og har lige nu ca. 4700 tilmeldte brugere og har i den tid jeg har ejet det omsat for ca. 53000 kr. Ink. Moms hvor ca. 35000 er overskud så det er altså ikke noget man kan leve af, men i forhold til hvor meget tid der bruges på det så er det bedre end et frittidsjob. Arbejdsbyrden består i at besvare lidt support mails, lægge nye kampagner ind og bestille varer og det tager ikke lang tid. En gang i mellem skal varene opdateres og det kan godt tage lidt tid men hvis man tager en varekategori i ny og næ så er det heller ikke slemt. Ind tjeningen er mere eller mindre gået stødt fremad og de sidste måneder har indtjeningen ligget på ca. 10000 kr. ink. moms Her er en meget god beskrivelse af sitet som den forrige ejer har skrevet http://www.amino.dk/forums/t/77196.aspx?PageIndex=1 hvor man også kan se hvad sitet hedder og hvis i følger linket kan i også se at det har udviklet sig lidt på de 7 måneder Udover de leveradører der fulgte med har jeg selv tilføjet et par stykker så man nu også kan bestille iPods og guld og VIP profiler. Alt levering foregår via dropshipping så der er intet varelager Der er tilknyttet 9 annoncenetværk til siden og så der er mange kampagner at vælge i mellem Lige som den foregående ejer har jeg også markedsført sitet gennem Facebook, og med en lille smule øvelse og prøven sig frem kan det godt lade sig gøre at få nogen ganske fornuftige klikpriser. Min facebook kampagne er sat i bero lige nu, men kan meget nemt startes op igen, og hvis der er interesse så kan de Facebook annoncer jeg har lavet sagtens følge med i handelen. Jeg vil også meget gerne vise hvordan jeg laver annoncerne. Der er nyhedsbrev funktion på sitet og flere andre funktioner som man kan læse mere om hvis man følger linket oven over her Prisen er 30000 kr. Skriv en PB til mig hvis du er interesseret og gerne vil se lidt dokumentation på indtjening fra netværkene, eller hvis du ellers har lidt spørgsmål til noget jeg skulle have glemt at skrive. der kan selvfølgelig også stilles spørgsmål i tråden ;-) Vh. Ole
|
hej Ole,
du må godt sende mig en pb - gerne med lidt flere tal bruttoindtjenning, udgifter m.m. og om det er nemt at køre/styre og evt...
på forhånd tak
Anders