Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skal det være så dyrt ..... ???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et lagerhotel med pick and pack + distribution for forskellige webshops.

For de webshops jeg har som kunder mærker jeg ikke den store udviklingsmæssige forskel på om de benytter FDIH, e-handelsfonden eller TrustPilot. Der hvor vi typisk ser en positiv udvikling er ved hjælp af benhårdt arbejde i at udvikle siden, så den fremstår som troværdig, hvor pris følger kvalitet. I første år er det der du skal fokusere - evt. bruge penge på Google optimering. 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:16

Thomas Rosenstand:

Af nysgerrighed: Hvorfor fravælger du shops, der ikke er E-mærkede? E-mærket giver jo absolut ingen garanti for noget som helst.

Du må jo rette mig, hvis det er forkert, men med e-mærket må shoppen først trække pengene fra min konto, når ordren er sendt. Det giver selvfølgelig ingen garanti for, at de rigtige varer er i pakken, når jeg modtager den.

Det er ikke altid, at jeg fravælger en shop på det grundlag, men er jeg på edbpriser.dk og kan se, at en vare koster det samme i både en e-mærket og en ikke e-mærket shop, så vælger jeg altså e-mærket. Skal dog tilføje, at jeg aldrig er blevet snydt af en shop - heller ikke selvom e-mærket manglede. Det skyldes selvfølgelig, at shoppen har haft alle de andre ting med, som gør at det ser professionelt ud, og jeg derfor ingen kvaler har haft med det.

Mht. Trustpilot har jeg lige købt lamper hos Voga.com. Der var Trustpilot den gode ven, for det sted, hvor lamperne var billigere havde en række meget utilfrdese kunder. Voga leverede på det aftalte tidspunkt og varerne er rigtig flotte.

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:29

Indkøberen/Fokus:
Du må jo rette mig, hvis det er forkert, men med e-mærket må shoppen først trække pengene fra min konto, når ordren er sendt. Det giver selvfølgelig ingen garanti for, at de rigtige varer er i pakken, når jeg modtager den.

Hej Michael

Det har intet med e-mærket at gøre, det er PBS der stiller kravet....og gælder for alle der har en indløsningsaftale hos dem... e-mærket eller ej.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:35

Tak for det, Boysen. Jeg må vist ind og læse lidt om det der e-mærke ( skønt at udstille sin egen uvidenhed Sad )

Michael

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indkøberen/Fokus:

Ja - det er helt forkert. Det er de regler, PBS opstiller. E-mærket har endda visse betingelser, som deres medlemmer skal opfylde, der faktisk gør det mindre attraktivt at være kunde.

E-mærket er en pengemaskine og intet andet. Jeg har en hel posefuld af historier om E-mærkede butikker, der snyder og bedrager.

Desværre er der nogle - heldigvis ikke så mange - der har fået det lige så galt i halsen som du har.

Køb du roligt ind i butikker, der tager Dankort. Der er du sikret 10 gange bedre end i nogen murstensbutik. Det er indløsningsaftalen med PBS, der sikrer dig verdens bedste forbrugerbeskyttelse og ikke et kommercielt tiltag som E-mærket ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)