Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit eget mini hosting firma (hvad for en slags server)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for et godt og fyldsgørende svar :)

Geeked

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:36

Nikolaj:
Hej Casper. Er udemærket godt klar over der er står konkurrence, men da jeg skriver det er besluttet at jeg vil lave mig et mini hosting firma så har jeg skam tjekket op på at der er konkurrence.

Han spurgte ikke om du vidste at der var (sindsyg) konkurrence, men

Hvorfor du vælger hosting branchen? Smile

Tror det er svært, men hvis man gør det godt og har sit speciale, så er der altid plads til endnu et dygtig hosting udbyder!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:44

Hej Nikolaj

Jeg kan tilbyde dig en fysisk server eller en virtuel server i professionelt serverrum, så er tekniken oppe at køre. Til at starte med vil jeg forslå en virtuel server. Se priser på http://www.elektronahosting.dk/virtuelserver.aspx

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen Johnny Ulriksen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:52

Tjek det danske http://easyspeedy.com/ - her kan du købe en dedikeret server med root adgang til ca. €80.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:10

Jeg læser ikke trådstarters spørgsmål som at han vil ind og rode med det tekniske, jeg læser det som at han har behov for at kunne udbyde webhoteller til sig selv og sine egne kunder.

Til det formål skal du hverken tænke i Linux, PHP eller MySQL ... du skal simpelthen bede din leverandør om en komplet hosting løsning hvor du selv kan oprette kunder.

Jeg kan selv tilbyde både ovenstående løsning og ca. alle andre løsninger nævnt her i tråden, du skriver bare på mmc@specialhosting.dk eller ringer på 41 28 28 08 :o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)