På fredag d. 24. kl. 17 åbner der en ny netværksbar på Vesterbro, og jeg tænkte om ikke det var en glimrende anledning til at få samlet nogle Aminoer til en fredagsøl? Jeg kender hjertet bag (en ikke så aktiv Amino, men dog en Amino ;-)) og vil selvfølgelig gerne være med til at sende projektet godt af sted, da jeg synes det er et fantastisk initiativ, og så skal man jo endelig ikke gå glip af en god lejlighed til at sætte ansigt på sine medaminoer (og gense dem man allerede kender)! Baren hedder Høllmers og ligger på Stenosgade 1. Jeg sætter lige den invitation ind jeg har fået, så I kan se hvad ideen bag det hele er: ------
Kom og vær med når den nye netværksbar slår dørerne op: Fredag d. 24.9.2010 kl. 17 på Stenosgade 1, 1616 Kbh V Det bliver stedet, hvor du kigger forbi efter arbejde med kollegaerne, alene, med familien. I første omgang er det hver torsdag, fredag og lørdag fra kl. 17.00 - 02.00. Er stemningen høj, nyder vi godt af 05.00-bevilling. Har du en foredragsholder gemt i maven; måske kender du nogle musikere, som har lyst til at fylde en aften med god musik? Er du medlem af et business-netværk, reserverer vi gerne borde til jer, så I kan netværke og hygger jer over en øl, vand, drink, te, kaffe. Har du brug for et privat arrangement, er stedet også dit, så længe det er vores drikkevarer, der ryger over disken. Muligheder er mange, så vær med til at sætte præg på DIT nye netværkssted! Vi glæder os til sammen med dig at skabe rammerne. Priserne er alm. barpriser. --------
Jeg er der på fredag kl. 17. Skriv her I tråden hvis I har tænkt jer at dukke op - så får jeg reserveret et Amino-bord til os. (Der kommer i øvrigt også andre for at netværke (bl.a. nogle fra kvindenetværket Vi-Kvinder - hvis det ku' lokke nogle herrer til |
jeg flytter snart til kbh.....tror jeg