Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netværksbar åbner på fredag - skal vi ses?

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

På fredag d. 24. kl. 17 åbner der en ny netværksbar på Vesterbro, og jeg tænkte om ikke det var en glimrende anledning til at få samlet nogle Aminoer til en fredagsøl? Jeg kender hjertet bag (en ikke så aktiv Amino, men dog en Amino ;-)) og vil selvfølgelig gerne være med til at sende projektet godt af sted, da jeg synes det er et fantastisk initiativ, og så skal man jo endelig ikke gå glip af en god lejlighed til at sætte ansigt på sine medaminoer (og gense dem man allerede kender)! Stick out tongue

Baren hedder Høllmers og ligger på Stenosgade 1. Jeg sætter lige den invitation ind jeg har fået, så I kan se hvad ideen bag det hele er: 

------

 

Kom og vær med når den nye netværksbar slår dørerne op:

Fredag d. 24.9.2010 kl. 17 på Stenosgade 1, 1616 Kbh V

Det bliver stedet, hvor du kigger forbi efter arbejde med kollegaerne, alene, med familien. 

I første omgang er det hver torsdag, fredag og lørdag fra kl. 17.00 - 02.00. Er stemningen høj, nyder vi godt af 05.00-bevilling.

Har du en foredragsholder gemt i maven; måske kender du nogle musikere, som har lyst til at fylde en aften med god musik?

Er du medlem af et business-netværk, reserverer vi gerne borde til jer, så I kan netværke og hygger jer over en øl, vand, drink, te, kaffe.

Har du brug for et privat arrangement, er stedet også dit, så længe det er vores drikkevarer, der ryger over disken.

Muligheder er mange, så vær med til at sætte præg på DIT nye netværkssted!

Vi glæder os til sammen med dig at skabe rammerne.

Priserne er alm. barpriser.

--------

 

Jeg er der på fredag kl. 17. Skriv her I tråden hvis I har tænkt jer at dukke op - så får jeg reserveret et Amino-bord til os. (Der kommer i øvrigt også andre for at netværke (bl.a. nogle fra kvindenetværket Vi-Kvinder - hvis det ku' lokke nogle herrer til Devil), så vi behøver ikke isolere os, men så er vi da samlet).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg flytter snart til kbh.....tror jegBig Smile

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Superskønt Anja...Jeg glæder mig meget til vi mødes!

Mange hilsener

Regitze

(en aktiv amino in spe)   

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder vildt spændende... Der skal jeg helt sikkert hen næste gang jeg kommer til København Big Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

TegnePlaneten:

Superskønt Anja...Jeg glæder mig meget til vi mødes!

Mange hilsener

Regitze

(en aktiv amino in spe)   

Hov, havde ikke set at du har lavet en ny profil - jeg har linket til den gamle. ;-)

Men, I andre, det er så Regitze her der står i baren og sørger for at vi har det godt. :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Surprise Ingen?

(Ja ja, jeg er utålmodig Angel)

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal egentlig mødes med en anden Iværksætter :-) Prøver at dreje så vi kikker forbi!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Zeeberg:

Skal egentlig mødes med en anden Iværksætter :-) Prøver at dreje så vi kikker forbi!

''En anden iværksætter'' Simon come on! Den anden iværksætter hedder Thomas dé Oliveira og har endda fået et punktum over ét :-) 

Det lyder da rigtig spændende! 

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas de Oliveira:

Simon Zeeberg:

Skal egentlig mødes med en anden Iværksætter :-) Prøver at dreje så vi kikker forbi!

''En anden iværksætter'' Simon come on! Den anden iværksætter hedder Thomas dé Oliveira og har endda fået et punktum over ét :-) 

Det lyder da rigtig spændende! 

Haha Ja sorry Thomas, jeg skrev meget hurtigt og var bange for tanken om at få skrevet thomas de olivia eller noget. :-D

Det lyder nemlig rigtig spændende Smile1

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder vildt interessant. Jeg har sat den i kalenderen og dukker måske op. Den er 55 / 45 for at jeg kommer Smile

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)