Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netværksbar åbner på fredag - skal vi ses?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:

Aldrig har jeg haft det sjovere! Tak for en fantastisk aften, med campagne og limo! 

 

Selv tak ;)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for en særdeles underholdende fredagsbar!  Og tak til sponsorerne Drinks Beer Tror muligvis det var den sjoveste Amino fredagsbar vi endnu har holdt. 

OG så vil jeg da også lige anbefale Høllmers Bar til fremtidige netværksarrangementer. De er MEGET åbne for ideer og forslag hvis man har lyst til at lave et arrangement der - som i øvrigt ikke "koster" andet end at man køber sine drikkevarer i baren.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

OG så vil jeg da også lige anbefale Høllmers Bar til fremtidige netværksarrangementer. De er MEGET åbne for ideer og forslag hvis man har lyst til at lave et arrangement der

Man skal kunne drikke af Amino krus i baren, det vil jeg nemlig værdsætte! :)

Simon Zeeberg, du har da vidst et par stykker til overs du ikke bruger, og aldrig har brugt, jeg har nemlig kun 37 Amino krus! :D

@Anja, har de danskvand og alkoholfrie øl?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Tak for en særdeles underholdende fredagsbar!  Og tak til sponsorerne Drinks Beer Tror muligvis det var den sjoveste Amino fredagsbar vi endnu har holdt. 

OG så vil jeg da også lige anbefale Høllmers Bar til fremtidige netværksarrangementer. De er MEGET åbne for ideer og forslag hvis man har lyst til at lave et arrangement der - som i øvrigt ikke "koster" andet end at man køber sine drikkevarer i baren.

 

Selv tak Anja, jeg er endnu ikke blevet mig selv, sov hele dagen og aftenen og natten..... igår.....

Det var vildt sjovt.....

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Man skal kunne drikke af Amino krus i baren, det vil jeg nemlig værdsætte! :)

Simon Zeeberg, du har da vidst et par stykker til overs du ikke bruger, og aldrig har brugt, jeg har nemlig kun 37 Amino krus! :D

@Anja, har de danskvand og alkoholfrie øl?

Ha, jeg tror faktisk Regitze vil være helt frisk på at få en kasse Amino-krus! Coffee

Danskvand har de - jeg må lige følge op på om der også er alkoholfri øl.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da helt påskeferie, det var en god aften.
Ærgerligt vi endte separeret ud på aftenen, men cool bar vi startede på, fed limotur, endnu federe at jeg åbenbart nu skal giftes med Anja i Las Vegas iført en Smoking hvor der er graveret Mads Dinesen ind i ryggen... såfremt tilbudene stadig står ved magt :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

endnu federe at jeg åbenbart nu skal giftes med Anja i Las Vegas iført en Smoking hvor der er graveret Mads Dinesen ind i ryggen... såfremt tilbudene stadig står ved magt :-)

Jeg troede det var Elvis-tema vi blev enige om? Men okay, det forhandler jeg gerne om. Jeg VIL bare have Simon som brudepige i hyrdepigekostume med slangekrøller!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være ordentligt, så er det en elendig Elvis look-a-like wannabe klon som vier jer :D

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Elvis look-a-like wannabe klon

Look-a-like - wannabe og klon på en gang ... så er det vidst så meget fake som det kan blive :P

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Rune Gjersvik:

Elvis look-a-like wannabe klon

Look-a-like - wannabe og klon på en gang ... så er det vidst så meget fake som det kan blive :P

 

Dobbeltkonfekt er godt :D

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)