Jeg smider lige et par hurtige spørgsmål til MLM folket og MLM haderne: Er der det marked for anti aging - eller på dansk, vil folk se yngrer ud og føle sig yngrer? (har jo i sig selv intet med mlm at gøre, så det må være et spørgsmål alle kan svare på uden betænkeligheder) Hvem af Jer har en baggrund der gør at du/i kan vurdere produkterne? Hvis man kigger på et produkts vækstkurve, hvornår vil man så helst være en del af det? Hvad enten det er traditionel markedsføring eller NM. Vil man være med på bølgen? Vil man betvivle bølgen, jamen be my guest, men selvfølgelig med forklaring på hvorfor. I nordamerika startede man udsendelse af forudbestillinger i fredags og omsatte for 4,5 mio$. Til MLM folket, så har jeg flere gange hørt nogle snakke om at det er spændende at være med i opstarten af noget nyt, med i toppen. Jeg har stadig voldsomt svært ved at forstå logikken i dette. (syntes MLM kategorien står meget stille, ja folk er travlt, men come on alle kan da bruge et par min. på lidt faglig dialog) Lad mig høre... Mvh. Martin (NuSkin) |
Flot indlæg.
Først svarer vi lige ja to gange. Så svarer vi at man selvfølgelig gerne vil være med fra start, sådan generelt. Så bliver der omtalt et kommende boom (måske) og det faktum (?) at alle andre der arbejder med noget tilsvarende er enige i det faktum.
Du vil gerne diskuttere noget "sådan generelt" men din måde at kommunikere på fortæller noget andet. Hvis dit eneste mål var at have en generelt diskussion behøvede du ikke stille ledende spørgsmål og fortælle om hvordan andre også "ved" at der kommer et boom indenfor et eller andet produkt.
Den sidste del af dit indlæg er særligt flot.
Her fortæller du, at du ikke forstår hvorfor det er godt at være med fra starten, så du på den måde får andre brugere til at debattere og ikke mindst fortælle dig at du ikke har ret og at det gælder om at være med fra starten. Det er jo smart når der i første indlæg spørges til et nyt MLM produkt hvor man kan være med fra starten.
Så thumps up herfra på den gode og effektive kommunikation.
Har du et link så man rent faktisk kan diskutere produktet?
/Thomas Frost