Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis antivirus

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:08

Hej,
Jeg har prøvet flere forskellige antivirus programmer, både betalings programmer som ex. Norton, Mc Afee og gratis som ex. microsoft, avg mv..

Nu er jeg begyndt at bruge Bullgard Antivirus - programmet er nemt at installere, kører super godt, tager næsten ingen pc-ressourcer og holder sig egentlig mest i baggrunden - som det skal Smile. Jeg arbejder meget ved min computer, og jeg kan tydelig mærke at programmet kører godt.
Hvis du er interesseret kan du prøve dette fantastiske danske antivirus program gratis i 60 dage før du køber, hent en gratis prøveversion på nedenstående link og døm selv.

HENT BULLGARD ANTIVIRUS - KLIK HER!

- og bedøm selv

- hører gerne Jeres kommentarer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:36
Fra Farsø
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:22

Hej

Har brugt Avast igennem flere år, køre perfekt, opdater hver dag af sig selv.

Ja det gør alle de andre nok også, men har man noget der virker, hvorfor så skifte !

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:34

Jan:

Hej

Har brugt Avast igennem flere år, køre perfekt, opdater hver dag af sig selv.

Ja det gør alle de andre nok også, men har man noget der virker, hvorfor så skifte !

Fordi der er en grund til at de gratis programmer er gratis. Noget der har været meget udbredt i 2010, er trojans som stjæler FTP-logins fra din FTP-klient (Filezilla, cuteFTP, osv.) og derefter logger ind på din server/dit webhotel og tilføjer snavsede scripts i .JS-filer og (index/default).(php/asp/html)-filer.

99% af folk der oplever det, tror fejlagtigt det skyldes sikkerhedshuller i deres open source scripts (hvilket det også kan være), dels fordi det er standardmeldingen hvis man kontakter webhotellet og dels fordi mange webhoteller ikke giver adgang til ftp-logs, så man kan kigge efter underlig aktivitet.

De mest udbredte trojans af denne type, har hverken Avast eller AVG kunnet finde eller fjerne, på trods af de ældste varianter er et år gamle.

Der er ikke noget så skadeligt for forretningen, som når ens kunder bliver mødt af en mega advarsel om at webstedet er inficeret. I bedste fald får du rettet op på problemet indenfor 24 timer, men der har du allerede mistet mange kunder, som ikke tør vende tilbage.

Jeg kan kun anbefale - som absolut minimum - at du beskytter dig yderligere.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:38

Helt klart Avast!

http://www.avast.com/

Gratis og effektivt ;)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:18

Jakob Søndergård:

Fordi der er en grund til at de gratis programmer er gratis.

Hvad har du som kan underbygge den påstand ?

Det er alment kendt at forskellige produkter klarer sig mere eller indre godt alt afhængigt af på hvilket tidspunkt testen er lavet. Hvis du kigger i nedenstående test vil du se at netop Avast klarer sig bedre en flere af dem der koster penge.

http://www.av-comparatives.org/images/stories/test/ondret/avc_od_aug2010.pdf

Hvis du kigger på de samme test lavet på et andet tidspunkt, ser billedet lidt anderledes ud.

Du kan finde de øvrige tests her : http://www.av-comparatives.org

Det skifter konstant frem og tilbage (nogle ligger ofte i den tunge ende og omvendt).

Jakob Søndergård:

Noget der har været meget udbredt i 2010, er trojans som stjæler FTP-logins fra din FTP-klient (Filezilla, cuteFTP, osv.) og derefter logger ind på din server/dit webhotel og tilføjer snavsede scripts i .JS-filer og (index/default).(php/asp/html)-filer.

99% af folk der oplever det, tror fejlagtigt det skyldes sikkerhedshuller i deres open source scripts (hvilket det også kan være), dels fordi det er standardmeldingen hvis man kontakter webhotellet og dels fordi mange webhoteller ikke giver adgang til ftp-logs, så man kan kigge efter underlig aktivitet.

Det er jo ikke noget der er produktspecifikt. Det er en af trendsene inden for typen af malware, og som nævnt herover, vil forskellige produkter være hurtige på nogle varianter og langsommere på andre.

Jakob Søndergård:

De mest udbredte trojans af denne type, har hverken Avast eller AVG kunnet finde eller fjerne, på trods af de ældste varianter er et år gamle.

Hvilke Trojans taler du om ?

mvh

Jan

P.S: Vær opmærksom på at Avast kun er gratis til privat brug.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:23

Microsoft Security Essentials Yes

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Farsø
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:56

Hej Jakob