Hej Hvis det var min ansat, så havde personen, skulle rette ind til højre, og hoppe. Jeg finder mig ikke i en sådan nonchelant holdning. Hvad tror folk efterhånden de er???? Kan hun skaffe et arbejde, med det samme, så lad personen. Hun har allerede fået i pose og sæk. Og får hun det her også, så har du tabt all respekt fra vedkomnes side, og det er faktisk det som jeg tror allerede er sket. Og giver du hende bare 1 øre, så kan du godt vinke farvel til at styre dit firma, på dine præmisser. Og så er det lige meget hvor meget omsætning man mister, for du vil have tabt dit firma. Så nægt hende noget som helst. Og drop den løn forhøjelse i januar, og hold den nede på hvad den normale løn udvikling er. Og husk på, at nu er personen lige blevet mor, så hvor helvede vil hun finde et arbejde. Og et sted hvor hun så også kan passe den lille. Så hun er der sikkert også om et år. Ellers så er hun væk, og sikkert ikke inden for branchen, hvorfor at du så har flere kunder. /Kenneth |
Kenneth:Hej
Hvis det var min ansat, så havde personen, skulle rette ind til højre, og hoppe.
Jeg finder mig ikke i en sådan nonchelant holdning. Hvad tror folk efterhånden de er???? Kan hun skaffe et arbejde, med det samme, så lad personen. Hun har allerede fået i pose og sæk.
Og får hun det her også, så har du tabt all respekt fra vedkomnes side, og det er faktisk det som jeg tror allerede er sket. Og giver du hende bare 1 øre, så kan du godt vinke farvel til at styre dit firma, på dine præmisser.
Og så er det lige meget hvor meget omsætning man mister, for du vil have tabt dit firma.
Så nægt hende noget som helst. Og drop den løn forhøjelse i januar, og hold den nede på hvad den normale løn udvikling er.
Og husk på, at nu er personen lige blevet mor, så hvor helvede vil hun finde et arbejde. Og et sted hvor hun så også kan passe den lille. Så hun er der sikkert også om et år. Ellers så er hun væk, og sikkert ikke inden for branchen, hvorfor at du så har flere kunder.
/Kenneth
Kunne ikke være mere enig.
Hun skal ikke stille dig et ultimatum. Det er din virksomhed, og IKKE hendes.
Op i røven med hende.
Med venlig hilsen
Bastian