Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mht. Facebookannonce = pris pr. klik 5 kr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.. 

Hm, ved facebookannoncer står der at prisen er ca. 5 kr pr. kilk. Kampagnerne på affiliatesiderne(EuroAds) skriver at den gennemsnitlige indtjening ca. er 0,8-1,50 kr pr. klik.

Er der noget jeg har misforstået? For det er da en unormal dårlig forretning :-)

- Christian

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:47

christian_vinther:

Hej aminoer.. 

Hm, ved facebookannoncer står der at prisen er ca. 5 kr pr. kilk. Kampagnerne på affiliatesiderne(EuroAds) skriver at den gennemsnitlige indtjening ca. er 0,8-1,50 kr pr. klik.

Er der noget jeg har misforstået? For det er da en unormal dårlig forretning :-)

- Christian

Affiliate netværk som Euroads, regner den gennemsnitligeindtjening ud ved at dividere salg og lead pris med antal kliks der er modtaget på kampagnen. :) 

Derved får de EPC  = Earnings Per Click. :) 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:47

Det er en anbefalet klikpris. Du kan også give mindre. Men ved at segmentere kan du også få den anbefalede klikpris nedad.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:20

Jeg har oplevet at Facebook-annoncer svinger meget i pris. 

Når man betaler pr. klik på facebook gælder det om at finde en gylden mellemvej. Du vil gerne lave en annonce så targeted at du kun betaler for klik hvor folk er interesseret i lige præcis det du ønsker. Samtidig skal den være tilpas indbydende så Facebook ikke skal vise annoncen 10.000 gange for hvert klik du modtager.

Jeg har flere gange oplevet at lave en annonce der var for "smal" og kun henvendte sig til lige præcis dem der ville klikke videre når de kom ind på landingpagen. Problemet var at der var meget lille klikrate og ret hurtigt foreslog facebook op til 8-10 kr. pr. klik i stedet. Hvis jeg satte den til 5 kr. fik jeg bare ikke nogen visninger.

Hvad er jeres erfaringer?

Mvh Thomas, WebCoders.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)