Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg links til dit site fra tre nye artikeldatabaser

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Anders det er et mega nice koncept, som du har fået lavet der!

Måske man mere skulle kalde det en diskussions database, fremfor artikeldatabase...

Det er jo det perfekte sted, at lægge små oplæg op, og så lade folk diskutere dem!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:48

Så er der lige skrevet 3 korte artikler om hvordan man kan optimere sin omsætning vha parkeringskontrol, det er dejllig med nogle nye måder at linkbuilde på, og artikel databaser er helt klart kommet for at blive, mon ikke vi kommer til at se mange flere hen ad vejen...

Det er selvfølgelig et lidt ømt emne, men mon ikke de fleste kan forstå hvorfor man indfører parkeringskontrol.

Tak for muligheden, håber du godkender dem. :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:14

Kim Bolhøj:
Det er selvfølgelig et lidt ømt emne, men mon ikke de fleste kan forstå hvorfor man indfører parkeringskontrol.

Næh, det forstår jeg faktisk ikke, men det kan du vel forklare ? Jeg synes du skal læse denne artikel: Europark og kunsten at elske kunderne

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:29

Tja.  Jeg kender mange med max 10 P-pladser som ikke kunne have deres virksomhed idag hvis de ikke havde en P-service tilsluttet. ingen parkering, ingen kunder.

Til den artikel du linker til, er meget rammende, ren pengemaskine, men sådan er det ikke over det hele, men super godt skrevet...  

Der er altid 2sider af en sag, hvis der ikke var brug for parkeringsfirmaerne så ville de ikke være her idag.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:53

Fashion-Seller:

Anders det er et mega nice koncept, som du har fået lavet der!

Måske man mere skulle kalde det en diskussions database, fremfor artikeldatabase...

Det er jo det perfekte sted, at lægge små oplæg op, og så lade folk diskutere dem!

Tak for det! :-) 

Mht at skifte navn for konceptet, så tror jeg lige at jeg venter og ser for indtil videre er jeg utroligt godt tilfreds med hvor mange seriøse linkbyggere som har forstået og brugt konceptet rigtigt godt.

Nå trafikken fra Google begynder at komme, tror jeg ikke at læserne går op i hvad konceptet hedder - de læser bare artiklen, og så kommenterer nogle af dem den og nogle klikker gennem linket til jeres produkter og større artikler osv.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:28

Hej Anders

Sjovt koncept som du har fundet på - det bliver spændende at se om idéen virker i praksis. tak for din godkendelse af min "artikel" om brugen af seo blogs.

/ Emil

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:55

Jep, rigtig fedt koncept Anders!

Har ikke tidligere set noget lignende på engelsk, men måske det kunne være en ide at lave en engelsk sproget version også ;)

Mvh

Mads

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 23:51

Emil Blücher:

Hej Anders

Sjovt koncept som du har fundet på - det bliver spændende at se om idéen virker i praksis. tak for din godkendelse af min "artikel" om brugen af seo blogs.

/ Emil

Du er velkommen, Emil. Og send endelig mere! :-)

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 23:54

Mads Singers:

Jep, rigtig fedt koncept Anders!

Har ikke tidligere set noget lignende på engelsk, men måske det kunne være en ide at lave en engelsk sproget version også ;)

Mvh

Mads

Hej Mads!

Ja, det kunne man da sagtens prøve af på engelsk - måske i en niche. Du og alle andre er velkomne til at gøre det. Der er ikke copyright på ideen. :-)

Sørg blot for god spambeskyttelse på engelsk.

Mvh Anders

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)