Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg links til dit site fra tre nye artikeldatabaser

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det virker ikke som om at Google er specielt glad for at indexere artiklerne på sru.dk ?
Når jeg søger, kan jeg kun finde min artikelt på blogspot.dk ? Lagde ellers et direkte  link til den her i Amino i tidligere posting.
Når den nu findes på blogspot er det jo så vel heller ikke særligt hensigtsmæssigt at den også indexeres på sru.dk, for så vil det vel være duplicate content eller ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:47

VELOCIGROUP:

Hej Anders,

Det virker ikke som om at Google er specielt glad for at indexere artiklerne på sru.dk ?
Når jeg søger, kan jeg kun finde min artikelt på blogspot.dk ? Lagde ellers et direkte  link til den her i Amino i tidligere posting.
Når den nu findes på blogspot er det jo så vel heller ikke særligt hensigtsmæssigt at den også indexeres på sru.dk, for så vil det vel være duplicate content eller ?

Hej og tak for et super godt spørgsmål! :-)

Du har ret i at Google ikke har indekseret artiklerne fra sru.dk godt. Det skyldes to ting: 

1) sru.dk og også de to andre er helt nye og med beskedne linkprofiler indtil videre. Den kombination betyder at det i opstartsfasen vil svinge lidt med indekseringen hos Google. Det ordner sig med andre ord med tiden og med link building arbejde. :-)

2) Jeg overvejede i starten hvordan jeg helst ville have Google til at crawle og indeksere de tre sites, og det tiltalte mig at få tag-arkiverne med i indekset også - som en slags oversigtssider om emnerne. Besluttede mig for at prøve det af (selvom jeg godt kender til den midlertidige risiko ved det forsøg). Desværre viste det sig at Google ikke synes om ideen om at lægge vægt på både tag-oversiger og enkelte indlæg, så nu har jeg sat noindex på tag-arkiverne. Det vil med andre ord betyde en bedre indeksering af indlæggene i løbet af de næste dage og uger. (ting tager tid i søgemaskiner - specielt for nye sites)

Og så til sagen med at dit indlæg er indekseret ovre på blogspot: Det er midlertidigt og skyldes de samme faktorer som nævnt ovenfor. Hos blogspot er der i øvrigt links direkte tilbage til det omtalte indlæg på sru.dk så med tiden skal Google nok indse hvor originalen ligger. :-)

Der er mange RSS kataloger og lignende ude på nettet og det er ikke alle sammen som er lige flinke til at linke tilbage til de originale artikler. Derfor er der i mine rss feeds tilføjet et ekstra link i bunden af hver artikel for en sikkerheds skyld: http://sru.dk/feed/

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 13:44

Fine sider.

Har lige skrevet en lille artikel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:47

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:58

Var lidt skeptisk i starten, men må sige, at konceptet er nyt og smart... Er sikker på det nok skal blive en succes!

En ting mangler der dog... Anders skriv det er dig, som står bag siderne, så folk ved, at det er en seriøs person, som har dem... Det vil helt sikkert gavne siderne!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:22

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:26

Jimi Hove:

Det står i footeren.

Det gjorde det ik tidligere, men har ik lige tjekket idag... Og kan se det står der nu, så Anders har sikkert lyttet til mine ytringer andet steds ;D

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 14:27

Jimi Hove:

Hej FASHION

Det står i footeren.

Ja, men det er også kun lige sket! :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 14:27

Fashion-Seller:

Det gjorde det ik tidligere, men har ik lige tjekket idag... Og kan se det står der nu, så Anders har sikkert lyttet til mine ytringer andet steds ;D

Har lyttet lige her! :-) Tak for tippet!

Mvh Anders

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:30

Ja Anders er en listening-kind-of-guy , godt for os :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)