Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer ! Vi skylder Thorborg 100 mio. kr [*]

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lært meget på amino.dk , især om SEO , med at videre formidle sin viden også inden på sin egen hjemmesiden har jeg lært her inden på amino.dk , da gogle elsker viden om sit produkt og det er masser af tekst og folk læser det nogle gange  og har lært mange andre SEO råd , på denne super dejlige portal Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I skylder ikke en bjælde, men sjov tanke :-)

Dbh Martin

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:23

Hehe, nej det skulle da heller ikke ses som en opfordring til at udskrive fakturarer....

Alligevel synes jeg det var meget sjovt at regne på - du kunne evt. bruge tallet på forsiden.

"Amino - gratis rådgivning for over 100 mio...."

Cheers

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:37

Ja Martin er vores Iværksætter Goodfather ;-D

Amino.dk er Martins Affiliate-side, og tror også han skummer en del fløde på den, og det ville nok dø ud, hvis det begyndte at koste penge, at få de gode råd her på siden. Det ville være ren hari-kiri for Amino.dk

Jeg syntes også det er den bedste side på nettet! Man kan jo sidde herinde til 03.00 hver nat, hvis ikke lige man skulle på arbejde dagen efter ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig malingnettet

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:02

Michael Haahr:

Ja Martin er vores Iværksætter Goodfather ;-D

Amino.dk er Martins Affiliate-side, og tror også han skummer en del fløde på den, og det ville nok dø ud, hvis det begyndte at koste penge, at få de gode råd her på siden. Det ville være ren hari-kiri for Amino.dk

Jeg syntes også det er den bedste side på nettet! Man kan jo sidde herinde til 03.00 hver nat, hvis ikke lige man skulle på arbejde dagen efter ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Amino er en forretning - så trådstarters måde at opgøre værdien er jo en sjov ting, men så er det heller ikke mere end det. Skulle man fortsætte det lidt aparte regnestykke, så skulle man jo huske at modregne den værdi som Aminos brugere skaber med deres indlæg - og hvordan vil regnestykket så se ud?

Jeg kunne godt forestille mig en model, hvor man på Amino kunne betale for en adgang til kvalificerede rådgiveres svar, her tænker jeg på betalte rådgivere der har dokumenterede kompetencer og måske rådgiver under sædvanligt ansvar.

Der findes mange super gode svar her på Amino og der findes også mange super dårlige og ikke mindst direkte forkerte råd. Det er svært, specielt for nyankommende på Amino, at finde ud af hvem der giver de gode råd og hvem der bare støjer. Ja Ja points men det siger ikke så meget om ens kvalifikationer.

Jeg forstiller mig en model hvor man får adgang til generelle svar i en database som oprettes og vedligeholdes af disse rådgivere. Denne database vil indeholde de svar som vi igen og igen ser her på Amino. Der udover kunne man købe adgang til en 'betaling pr. rådgivning eller tidsforbrug' naturligvis til en særlig Amino pris og man kunne endda gå så langt, at kæde denne rabat sammen med antal points man optjener på det åbne forum - så jo mere aktiv man er på Amino med at hjælpe andre jo mere giver Amino igen i form af adgang til billigere rådgivning.

Jeg ved ikke helt om det kan lade sig gøre i praksis eller at Amino ikke lige kan se ideen og holder sig til den vante forretningsmetode hvor det gælder om at sælge reklameplads og tale visninger/klik - men ellers kan det jo være at Jesper Buch kan udvikle en portal der sætter iværksættere i forbindelse med kompetent rådgivning til fornuftige penge. Hvem ved...

De bedste kaffe hilsner
Søren 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:07

Lavt sat, tror jeg at 85% af alle indlæg har værdi, så hvis vi regner med det, og det at vi samlet set er omkring 65.000 Aminoer, så har vi hver især fået konsulenthjælp for omkring 1.300 DKK. 

Et sjovt regnestykke:-)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:21

Ingen tvivl om at amino.dk er en guldgrube, og ikke kun for brugerne.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal sgu have 10 % med den aktivitet jeg har haft her på Amino Smile

Skriv en PB så får i mine overførselsinformationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44

Martin Thorborg:

I skylder ikke en bjælde, men sjov tanke :-)

Dbh Martin

Nu har jeg købt amino.dk plus for 2 år i træk , fordi jeg synes der er så mange gode råd her på portalen  , der er så mange gode amino.dk bruger  ,

Jeg bruger hverken amino.dk boost eller de andre fordele et plus medlemskab giver , med synes simpelthen amino,dk er så et dejligt et sted , hvor man kan få så mange gode råd , så jeg synes skyldner lidt og takker for de gode råd der er givet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas de Oliveira:

Jeg skal sgu have 10 % med den aktivitet jeg har haft her på Amino Smile

Skriv en PB så får i mine overførselsinformationer.

Husk på, at kvantitet ikke nødvendigvis er lig med kvalitet. Big Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)