Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer ! Vi skylder Thorborg 100 mio. kr [*]

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad der er interessant for dig, er måske spild af tid , rent økonomisk , for Martin.

Det ikke sagt for at væren grov, men altså hvis man virkelig vil, kan man tjene millioner på rigtigt mange ting. Og hvis du regner på hvor mange Plusmedlemmer der er, plus reklamer på siden ( som ikke giver så meget som nogen tror. De tror at fordi der er et banner i toppen, så tjener folk 100k om dagen på det banner ) Og så træk 5 år ud af kalenderen, penge til medarbejdere, til udvikling og programmering osv osv.

Jeg har gjort min egen lille hovedregning, og jeg tvivler faktisk på at han personligt tjener noget specielt på det, men investerer. Både fordi han kan lide projektet, men selvfølgelig ville det da være rart at det måske om 5-6 år generede en ordentligt slat penge. Men lige nu tror jeg ikke han tjener noget specielt på det her. Og jeg er sikker på at hvis han ville kunne han tjene meget mere, meget hurtigere - andre steder.

Men det bare min vurdering.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:18
Uden brugere ingen amino, jeg synes der er mange som skal have ros for at gøre amino interesant forum og som gør en forskel for brugere at komme netop på amino...
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var ikke noget personligt :-)

Mere sådan en slags joke, som også skal understrege al den tid Amino bruger på deres kunder, deres ønsker , behov og en del gange også  unødvendig brok.

Men når det er sagt, og beløbet 100 millioner nævnes, så er det ikke utænkeligt at Amino kan vokse sig så magtfuldt og udnyttes i forskellige synergiprojekter, at værdien godt kan ramme de 100 millioner om de der 5-6 -10 år. Bare tænk på hvor magtfuldt det er rent SEO mæssigt allerede nu. Fører du den SEO værdi hen på andre projekter som holdes indenfor familien.. værsgo så har du en pengemaskine af dimensioner. Men lige nu bygges der bare op.

Jeg har ikke mere at sige her :-) Sov godt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)