Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer ! Vi skylder Thorborg 100 mio. kr [*]

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sad i min iværksætterklasse i sidste uge (erhvervsakadami Aarhus) og nogle af mine medstuderende sagde at de overvejede at benytte konslulent hjælp, som ca. koster 1000 kr,- i timen. Det havde jeg meget svært ved at forstå da jeg personligt bruger Amino til al min konsultationSmile

Men så slog det mig - tænk hvad os aminoer skulle have betalt for al den gratis konsultation, som vi modtager og giver til hinanden hos Amino. Derfor begyndte jeg at regne lidt på det.....

Der er 291.326 tråde med 595.427 indlæg pr. 13-09-2010

Hvert indlæg tager ca. 10 min. at skrive (stikprøve)

Det vil sige at hvis man skulle have betalt for alt det innovation, retshjælp, revisionshjælp, sparring etc. som ligger her, frit tilgængeligt på Amino, så ville vi skulle slippe 99.237.833 kr.

(595,427 indlæg * 10 min) / 60 min * 1000 kr   

All in all vi skylder sku meget

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke lige regnet efter men jeg stoler på dine tal, og jo det er skam mange penge. Men så er det jo godt at der er så mange amino brugere som hjælper hinanden  :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nu er det jo ikke alle indlæg som er lige hjælpsomme, som man vil betale en konsulent at komme frem til

men stadig det spare da mig en del i hvert fald at der er så mange kloge hoveder samlet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er vel ikke Thorborg, der har svaret på alle spørgsmål? Uden brugerne af Amino, vil du ikke få mange svar her.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OK...det var da en slat penge Big Smile

Jeg er SUPER glad for den hjælp jeg har fået her på Amino. Det e sgu det fedeste sted på nettet.

Sriv lige et konto-nummer, så betaler jeg når jeg har fået et indkast-job i Chelsea Big Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:24

Manageren:
All in all vi skylder sku meget

Jeg kunne ikke være mere enig i, at vi skylder Martin en masse.

Jeg vil dog tillade mig den frækhed at indsnige en bemærkning om, at Martin i såfald nok skulle dele lidt ud af indtægterne fra dit regnestykke til de vanvittigt mange, som skriver brugbare, lærerige og værdifulde indlæg, som vi alle nyder godt af på daglig basis. Skype-Smile

Hvis du lige udvider det til, at gælden også er til "Amino Crew, Amino bloggere og aktive Amino'er", så er jeg 110% enig. Yes

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 10:33

Amino er guld værd.. og takket amino har jeg købt min forretning.. Så Amino! .. Vi skylder... 

PS_ Skal nok få købt plus når har råd til det Embarrassed

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Punkt 1) Bliv medlem her og betal lidt for det du får, på den måde går det hele op ;)

Punkt 2) Synes ikke jeg skylder nogen her på amino noget, heller ikke Martin, da jeg betaler for at være med her (Plus medlem). Hvis det er for billigt, er det amino, som skal sætte prisen op.

Man kan dog altid sige tak for et godt produkt, som jeg synes amino er. Tak!

Thomas Kjær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

Thumbs up for et fedt regnestykke. Skype-Wink

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:36

Rasmus Thomsen:

Det er vel ikke Thorborg, der har svaret på alle spørgsmål? Uden brugerne af Amino, vil du ikke få mange svar her.

Nej, det er ikke Thorborg.  Alligevel synes jeg at han, og selvfølgelig crewet har en kæmpe andel i at bringe os Aminoer sammen:)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)