Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK PÅ DESIGN - PRODUKTSHOPPEN.DK

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil gerne have lidt feedback på mit webdesign.

Her er mit GAMLE design:

page09.htm

Og her ser i så det NYESTE udkast, hvad siger i til det nye?

page10.htm

// Daniel Poulsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 07:55

Det gamle design er pænere end det nye. - Men det er rigtig svært at komme med feedback uden at vide hvad det handler om.

De har begge 2 til fælles at halvdelen er på engelsk og halvdelen på dansk.

Både designet og navnet "produktshoppen" er snart så anonymt som noget kan være.

Gad godt høre hvad tankerne bag det navn var. Jeg synes ikke, for at være ærlig, at det er særlig godt fundet på.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 08:07

Jamen den skal sælge rengøringsprodukter.

Det er kun imens det bliver lavet det er på engelsk, det er kun farvesammensætning og design i skal lægge mærke til, ikke noget med teksten ! :)

// Daniel Poulsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:13

Der er gode ting i designet, men jeg er ikke vild med de kraftige blå og grå gradients. Problemet med gradients er, at de kan få et design til at virke kunstigt og useriøst, hvis de er for tydelige. Less is more! 

Udover det, synes jeg border'en mellem menupunkterne er alt for kraftig - det er en stil vi efterladte i 90'erne. 

Banneret giver ikke meget mening når man tænker på sidens funktion, men sådanne ting kan selvfølgelig altid forbedres med tiden.

Så jeg synes godt den kan strammes lidt op, men opstilling er fin.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:18

Hej Daniel!

Nu har jeg fulgt dig lidt.. Hvorfor bestiller du ikke en grafiker? Design, førstehåndsindtryk, brugervenlighed osv. osv. er alt sammen med til at øge din konverteringrate!

Altså jo mere professionelt du gør det, jo mere sælger du. Det er en investering der helt klart betaler sig. Du burde også få nogle call-2-action knapper.

Mvh Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 08:29

Problemet er at jeg rent faktisk har et "meget" professionelt firma til det, og at jeg betaler 8000 kr for det, så vil jeg også meget gerne have at det er i orden!

Så jeg har et grafiker firma til det.
Men ved sku virkelig ikke hvad jeg skal gøre?

// Daniel Poulsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:34

Daniel Poulsen:

Problemet er at jeg rent faktisk har et "meget" professionelt firma til det, og at jeg betaler 8000 kr for det, så vil jeg også meget gerne have at det er i orden!

Så jeg har et grafiker firma til det.
Men ved sku virkelig ikke hvad jeg skal gøre?

Tja, til at starte med, kunne man da spørge om du er tilfreds med designet? Hvis du tager rådene her i tråden til dig, kan du vel danne dig et billede af hvilke ændringer du kunne tænke dig. Firmaet tager vel imod dine idéer, så du bliver glad for designet.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 08:41

jamen det gør jeg bestemt også. :)

Men jeg må måske selv til at tage de beslutninger om det design.

Men tusind tak for hjælpen.

// Daniel Poulsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:49

Har du betalt 8000kr for grafikken?

Det er del mere end de fleste virksomheder ville tage for et styks design, især for sådan noget...

Selve designet kunne være en del bedre, kvaliteten er ikke i orden logoet er pikseleret, det jo helt ved siden af i forhold hvad du betaler for det... Må jeg spørger navnet på virksomheden som har lavet grafikken til dig?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 08:52

Hej Daniel;

Du skal nok nå i mål, du er på vej... dit 2. udkast er væsentlig bedre end nr. 1, efter min mening. Jeg kan sagtens følge den blå farve, den står for renhed og eftersom du sælger rengøringsmidler kan det i min verden næsten ikke være anderledes. Dog vil det ikke gøre noget at lave baggrunden helt hvid, siden må gerne være lidt enkelt og let.

Noget jeg slet ikke forstår, er hvorfor jeg pludselig skal til at lede efter kategorierne? hvorfor er de flyttet over i højre side?

God dag :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)