Der er gode ting i designet, men jeg er ikke vild med de kraftige blå og grå gradients. Problemet med gradients er, at de kan få et design til at virke kunstigt og useriøst, hvis de er for tydelige. Less is more!
Udover det, synes jeg border'en mellem menupunkterne er alt for kraftig - det er en stil vi efterladte i 90'erne.
Banneret giver ikke meget mening når man tænker på sidens funktion, men sådanne ting kan selvfølgelig altid forbedres med tiden.
Så jeg synes godt den kan strammes lidt op, men opstilling er fin.
Nu har jeg fulgt dig lidt.. Hvorfor bestiller du ikke en grafiker? Design, førstehåndsindtryk, brugervenlighed osv. osv. er alt sammen med til at øge din konverteringrate!
Altså jo mere professionelt du gør det, jo mere sælger du. Det er en investering der helt klart betaler sig. Du burde også få nogle call-2-action knapper.
Problemet er at jeg rent faktisk har et "meget" professionelt firma til det, og at jeg betaler 8000 kr for det, så vil jeg også meget gerne have at det er i orden!
Så jeg har et grafiker firma til det. Men ved sku virkelig ikke hvad jeg skal gøre?
Problemet er at jeg rent faktisk har et "meget" professionelt firma til det, og at jeg betaler 8000 kr for det, så vil jeg også meget gerne have at det er i orden!
Så jeg har et grafiker firma til det. Men ved sku virkelig ikke hvad jeg skal gøre?
Tja, til at starte med, kunne man da spørge om du er tilfreds med designet? Hvis du tager rådene her i tråden til dig, kan du vel danne dig et billede af hvilke ændringer du kunne tænke dig. Firmaet tager vel imod dine idéer, så du bliver glad for designet.
Det er del mere end de fleste virksomheder ville tage for et styks design, især for sådan noget...
Selve designet kunne være en del bedre, kvaliteten er ikke i orden logoet er pikseleret, det jo helt ved siden af i forhold hvad du betaler for det... Må jeg spørger navnet på virksomheden som har lavet grafikken til dig?
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Du skal nok nå i mål, du er på vej... dit 2. udkast er væsentlig bedre end nr. 1, efter min mening. Jeg kan sagtens følge den blå farve, den står for renhed og eftersom du sælger rengøringsmidler kan det i min verden næsten ikke være anderledes. Dog vil det ikke gøre noget at lave baggrunden helt hvid, siden må gerne være lidt enkelt og let.
Noget jeg slet ikke forstår, er hvorfor jeg pludselig skal til at lede efter kategorierne? hvorfor er de flyttet over i højre side?