Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK PÅ DESIGN - PRODUKTSHOPPEN.DK

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Ja den er svær den her. Begge sider ser af første øjekast flotte ud. Men jeg har et problem med toppen af den nye side. Det, at menuerne sidder helt oppe, det går ikke. Det ser for klemt ud. Så hvis den skal være deroppe, så skal der ihvertfald laves luft til toppen.

Men de store billeder ser rigtig godt ud. Og jeg kan godt lide at der nu er gjort "mere forskel" på størrelserne på tingene. Før konkurrerede det hele med hinanden. Det gør det ikke mere. Så nu har du bedre mulighed for at fremhæve noget.
Farverne, der kunne jeg godt tænke mig at din grønne fra logoet kunne blande sig lidt i det grå og blå. Det kunne friske det hele lidt op.

:-) Dorthe 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:05

Et  Lille fif .. jeg har kæmpet med grafiker hele tiden.. og jeg har det princip der heder no cure no pay .. Jeg vil hive fat i dem og få dem til at gøre det ordenligt 

den 1. ser nogenlunde ud.. og den nye ligner et template fra one.com .. 

Beklager vis jeg er for ærlig Men jeg vil men at udsenen er den vigtigste ... 

VH. Jakub

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40

Jeg synes ikke designet er okay , vil jeg ærlige sige

jeg ville aldrig bruge domæne navnet i logo , det ser simpelthen for amatør agtigt ud

ingen billeder eller et logo i banner siger hvad du sælger , call action fra start af , der siger bang skal det bare sige og skal ikke være et sekund i tvivl om det produkt du sælger uden man skal nærlæse siden.

både bunden skal man kunne se de vigtigste punkter igen for alt kan jo ikke være på en side og vis man ikke finder kontaktt siden og købs knap på 1 sekund taber du sikkert en kunde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:28

Min første kommentar var som udgangspunkt i du lavede det selv og/eller gratis af en ven.

Men Jeg synes altså det er ærgeligt hvis du betaler 8000kr for det der design. Jeg synes virkelig man skal skamme sig hvis man kalder sig grafiker/webdesigner og leverer den kvallitet og især til den pris.

Jeg kan på stående fod nævne mindst 3 som kan lave noget 20 gange så godt for en 4 del af prisen. Og det er foruden mig selv. - Jeg ville ikke engang aflevere det der gratis. - Det ville jeg simpelt hen ikke lægge navn til.

Alene et template fra templatemonster eller themeforest koster ca 50$ og er ubeskriveligt pænere end det du får lavet der.

Det her er ikke ment som et rant mod dig eller dit projekt, men mod det firma din leverendør. - Alt det bedste til dit projekt.!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:08

Hej Daniel.

Jeg er enig med de andre aminoer i, at dine designudkast ikke sidder lige i skabet - hverken nr.1 eller nr. 2, men inden du beslutter dig for hvad der skal gøres med dem, så bør du måske overveje, hvem din primære målgruppe er og hvad det er for en type produkt du sælger.

Kun få mennesker køber dine produkter, fordi de synes at dine produkter er "lækre" eller giver respekt hos naboen - med andre ord er det nok tosset at bruge halvdelen af dine forside på "flashy" produktfotos i høj oplæsning. (med mindre de ikke er tænkt som en del af den færdige shopløsning).

Nu kender jeg ikke meget til salg af rengøringsmidler, sikkerhedsudstyr, m.m., men mon ikke nedenstående elementer ville passe fint ud på den del af skærmen som typisk ses uden scroll (d.v.s. de øverste 600-800 pixels):

• Et par gode tilbud til at "trække folk ind i butikken" - på samme måde som enhver isenkræmmer har 5 meter forlængerledning eller 3 frysebokse til en 20'er for at lokke kunder ind i butikken og dermed få muligheden for at sælge dem varer, som de rent faktisk tjener på.
  • En "Få tilsendt gode tilbud - Tilmeld dig til vores nyhedsbrev her" boks
  • En "Sådan vælger du det rigtige produkt" boks, så alle os, der sjældent køber rengøringsmidler kan din forklaring (læs: salgstale) på hvilket af dine produkter, som kan løse lige præcis vores udfordring - og så selvfølgelig suppleret med en "Læg i indkøbskurv" udfor det produkter, som vi skal bruge.
  • Nogle meget tydelige "Læg i indkøbskurv" og "Gå til kassen" knapper - så folk ikke er i tvivl om hvordan de kommer videre - kunsten er at folk slet skal begynde at tænke selv - men at dit gennemtænkte shopdesign og kundens underbevidsthed klarer det hele selv. Så let går det sjældent, men princippet er fint nok Smile

Inden du beslutter dig for om lyseblå, mørkeblå eller en helt tredje farve er den rigtige til din webshop, så overvej også de helt basale spørgsmål omkring hvad der er vigtigst for dig i forhold til at få kunder ind i butikken og ud igen med varer i posen - farverne på dit website er typisk en sekundær ting (med mindre du sælger maling Stick out tongue)

Mvh Troels Kjems.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:11

Hej Daniel,

Jeg synes egentlig ikke, at der er væsentlig forskel på de 2 designs. Hvis design nummer 2 er fremkommet fordi du har bedt din designer om et alternativ bud, så kunne du nok godt have tilladt dig at forvente lidt "mere". Hvis jeg alligevel skal vælge det ene frem for det andet så gav dit første design det bedste umiddelbare indtryk.

Jeg synes, at det er meget prisværdigt at du ikke er faldet i samme fælde som mange andre der insisterer på at lave eget design; at du har erkendt din (tidsmæssige/kreative) begrænsning og besluttet dig for at betale andre der er bedre egnet til opgaven - men jeg synes virkelig det er synd hvis du ikke får fuld valuta for din investering.

Imodsætning til andre på tråden, synes jeg slet ikke at 8.000,00 kr. er mange penge for det helt rigtige design, men det er HELT sikkert for mange penge for det forkerte. Hvis du har muligheden, synes jeg at du skal snakke med din designer og måske blive enige om at finde en anden løsning hvor du kan beholde (de fleste af) dine penge - og du får mulighed for at kigge dig lidt om efter endnu et alternativ.

En anden mulighed er naturligvis også at bygge videre på allerede eksisterende designs. Der findes en skov af smukke templates og themes som kan tilpasses din virksomhed. Disse er ofte gratis eller meget billige.

eks: http://elegantthemes.com/preview/eStore/   (Kræver at din forretning bygges i (konverteres til) Wordpress)

Alt mulig held og lykke til dit projekt herfra!

Mvh. Jeppe

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)