Hvis det er sat rigtigt op så virker det også - og jeg ved jo du ikke er en af de revisorer der også selv sætter sit IT op :-) Hej fra Søren
|
Kaffe & Co:Hvis det er sat rigtigt op så virker det også - og jeg ved jo du ikke er en af de revisorer der også selv sætter sit IT op :-)
- men det lyder som du er moden til at hoppe på en MAC eller Linux, men du kommer nok ikke uden om at skulle rulle en form for virtuel windows - mig bekendt kan du eks. ikke få Magnus programmerne, som jo nok også er i din værktøjskasse, til hverken MAC eller Linux.Hej fra Søren
Hej igen
M.h.t. at sætte IT op, så kræver mit netværk og installation ikke den store "ledvogtereksamen", idet jeg netop har trilstræbt, at det skal være så enkelt, så jeg også kan guide andre pr. telefon, når jeg ikke er på kontoret.
Du har helt ret m.h.t. eksempelvis Magnus ligesom der andre tilfælde, eks. www.one.com hvor man kun ændre sit webhotel gennem IE. Nu har jeg da efterhånden lært en masse om FTP, så undgår jeg da den side
Nu har jeg så rodet lidt videre inden hidsigheden helt løber af med mig. Konklusion: 2 stk.bærbare har stort set ingen problemer, hverken med Windows eller trådløs netværk, som kører 20/4 Mb uden problemer.
Det er 2 stk stationære, hvor jeg gætter på et af problemerne er manglende RAM, så det får hele skruen i morgen og så har det f....... bare at hjælpe.
Tak for jeres input og gode svar. - Nu må vi se om det bliver Mac eller Linux, så kan jeg jo beholde en enkelt med Windows til de programmer, som absolut skal have dette OS.
Hilsen og Tak
Tonny