Hej alle Jeg har ved flere lejligheder søgt råd herinde, så nu er det tid igen. Jeg er bare træt af Windows og de evindelige fejlmeddelelser "windows søger efter en løsning - Vent et øjeblik". Problemet er bare, at der findes aldrig en løsning - DOH! Hvordan er andres erfaringer med et skifte fra Windows til andre systemer, eks. Mac eller noget helt andet. Jeg har brug for lidt hjælp nu, idet næste gang jeg får den famøse fejlmeddelelse, så ryger skidtet ud af vinduet. Har iøvrigt skiftet browser og diverse andre windowsbaserede programmer, så hvorfor ikke skifte helt |
Jeg har endnu ikke selv taget skridtet, så jeg kan ikke bidrage med egne oplevelser.
Jeg har altid være Windows mand, og har egentlig altid kigget lidt skævt til alt det Mac halløj. Men efter at have siddet og leget lidt med det ved forskellige lejligheder, er min skepsis blevet gradvis mindre.
Til sammenligning ser det ud til at Windows er både langsommere, mere besværlig og fyldt med flere fejlmedelelser, end Snow Leopard.
Og med de 2 nyeste Windows systemer, Vist og 7, skal jeg under alle omstændigheder vænne mig til en noget anden brugerflade, end jeg er vant til (jeg har nedgraderet mine sidste PC'ere til XP). Og jeg har på ingen måde tænkt mig at skifte til Windows 7. Så jeg har i hvert fald tænkt mig at tage skridtet, og så må jeg leve med at der er nogle taster der sidder anderledes. Det tager nok ikke mere end et par år, før jeg husker at bl.a. @ har skiftet plads :o)
Jeg har også altid haft Nokia, men skiftet til iPhone gik stortset gnidningsløst, så det forventer jeg også at dette skifte vil.
Men med mindre min nuværende PC dør før tid, skal jeg lige se hvad der er Google går og pønser på, før jeg træffer den endelige beslutning. Windows bliver det dog ikke igen. Måske en gang i fremtiden, hvis de har tænkt sig at oppe sig lidt :o)