Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac bruger: Har du fortrudt?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og overvejer grumt om min næste computer skal være en MAC.

Jeg har altid brugt pc, og har været super glad for det. Har bare hørt så meget godt om MAC, og at man ikke vil fortryde det - jeg vil bare gerne være sikker på mit køb og mit valg.

Så et par simple spørgsmål til gamle PC brugere, som er blevet gode eller dårlige venner med MAC efter deres køb.

- Er det så godt som man hører?

- Får du nok for pengene?

- Et godt råd ved at køb af en Mac.

Jeg glæder mig til at høre jeres kommentarer.

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:50

Jeg har ALDRIG væres så gode venner med min computer, som jeg er efter at have fået Macbook Pro Big Smile

Tro mig, den er så stabil!. Du får top kvalitet for pengene.

-Og hvis du har brug for lidt support, så skriver du bare :)

Bo Mogensen

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:55

Bo Mogensen:

Jeg har ALDRIG væres så gode venner med min computer, som jeg er efter at have fået Macbook Pro Big Smile

Tro mig, den er så stabil!. Du får top kvalitet for pengene.

-Og hvis du har brug for lidt support, så skriver du bare :)

Bo Mogensen

Hej Bo,

Jeg har faktisk lige bestilt en 15" mac book pro med anti glare hi res skærm. Glæder mig ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 09:59

Jeg synes stadig at mit Macbook Pro 15" køb er det bedst køb jeg har gjort nogensinde!

Før købet var jeg ret skeptisk overfor mac og de første 3 dage forsøgte jeg at finde fejl hele tiden, men da jeg lige lærte hvordan den fungerer (den fungerer jo anderledes end en PC, så man skal ikke forvente at den fungerer som en PC) har jeg ikke mindre end elsket den :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:01

Hej,

Jeg har den nyeste MacBook Pro 13.3 - lækker hardware. Men operativ-systemet skuffer slemt. Det er et helvede at arbejde på den, hvis man foretrækker at bruge genvejstaster. De få genvejstaster som findes, minder på ingen måde om dem du finder i Linux eller Windows, og langt de fleste operationer kræver at du bruger musen.

Derudover forstår jeg ikke, at de har valgt et så anderledes tastatur-layout - det er ligeledes forfærdeligt hvis man er programmør.

Jeg tror oplevelsen med en Mac afhænger af hvad den skal bruges til. Jeg kan ikke anbefale en Mac til udviklere - men alt er jo smag og behag. Jeg bruger stadig min 6 år gamle IBM X31 laptop til udvikling. Min MacBook Pro bruger jeg til Mail, MSN, Surf og musik.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:06

Jeg har haft 5 windows bærbar igennem tiden... og en mac. 

For godt 6 måneder siden købte jeg min første mac, hvilket jeg på intet tidspunkt har fortrudt.

Den er langt mere stabil end nogen anden bærbar jeg har haft. DET FUNKER HVER GANG

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 11:52

Jeg var, som mange andre, rigtig skeptisk mht. at skifte til MAC.

For at svare på din spørgsmål:

Windows 7 er et skridt i den rigtige retning, men efter min mening er det stadig ikke på højde med brugervenligeheden og stabiliteten som på OSX. Efter min mening er det så godt som man hører, men det er en smags sag.

Jeg mener jeg får noget for pengene, man betaler selvfølgelig lidt ekstra for designet, men det rør mig ikke at det ser pænt ud og have stående, samt have med til møder. Tværtimod. Det er en lækker computer med sans for detaljerne. Sammenspillet mellem hardware og software fungerer perfekt. En af grundende til at Apple har så meget succes, er efter min mening, at softwaren ikke skal håndtere et hav af forskellige slags hardware som med windows. Apple's software er skræddersyet til hardwaren.

Et af mine største overraskelser var, at deres OSX er sindsygt velintergreret med eksterne enheder, så som iPhone, projektorer, andre eksterne skærme eller for dens sags skyld computere(mht. sharing). Det virker bare.

Jeg har på ingen måde fortrudt mit køb og det bliver nok også en mac næste gang.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:58

Har altid været pc mand, men det eneste jeg har fortrudt med købet af min mac, var at jeg ikke ventede 14 dage på den opgraderede model (lyttede desværre til de forkerte eksperter, som mente at den lille pro ikke blev opgraderet). Men en fantastisk maskine uden samme gener som alle pc'ere har givet mig.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:59

Uden at være fanatisk MAC ROCKS hehe

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:01

Flere nævner manglende stabilitet som et argument for at skifte til Mac. Jeg har personligt brugt Linux i mange år, så for mit vedkommende har det ikke været et gyldigt argument. Overvej i stedet at skifte operativsystem, hvis stabilitet og kompatibilitet er et problem.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)