Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac bruger: Har du fortrudt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været Mac bruger i seks år, også før det blev sejt, og jeg har aldrig set mig tilbage.

Mine computere har aldrig rigtig været slukket; aldrig haft virus; er aldrig brudt sammen; har aldrig været i stykker osv. osv. osv. Udelukkende REN nydelse.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:55

Før jeg fik købt min MacBook for ca. 2 år siden havde jeg kun lidt erfaring med OS X og macs. Jeg brugte primært Windows  og det i mange mange år som andre.

Da jeg så hvad OS X 10.5 Leopard havde at byde på, både visuelt og funktionelt..så slog jeg til og har ikke set tilbage på min gamle kedelige Zepto laptop siden!

Det er de små men geniale forskelle der gør at du forelsker dig i din mac og det gør alt sammen din hverdag SÅ meget lettere. Jeg vil vædde med at jeg sparer timer hver uge bare ved at bruge min MacBook istedet for den Zepto. Den har jo en sleep mode der ikke kan sammenlignes på Windows. Jeg håber du bliver glad for din første mac Big Smile du må endelig skrive hvad du synes efter at have prøvekørt den lidt.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 22:26

Hej Alle..

Hvis nogle lige kunne tænke sig en hurtig opdatering, så har jeg købt en Macbook pro 15" med HI-res anti glare skærm.. OG den spiller bare. Jeg har haft dei en uges tid nu, og er enormt glad for den. Den kan varmt anbefales.. 

Det er så lækket med de "aktive hjørner"..

Ligger faktisk i sengen p.t. i mørke.. Men med lys i tastaturet :-) Det er lækkert..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)