Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM System til eksterne sælgere til at holde styr på kunder

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Så må jeg lige byde ind, alle de CRM systemer som er nævnt i dette indlæg er CRM systemer for dem som ikke vil mener CRM er pengene værd alligevel, eller har minimal salgskanal. BASTA :)

Har du 10+ sælgere så skal du have Microsoft CRM eller Superoffice CRM for at kunne få det du ønskser, nemlig en kontrol over dine sælgere på et højt niveau.

Jeg ved at det vil skabe lidt rav i den når jeg øffer af ellers fine CRM systemer, men CRM er en hel verden for sig, og netop vil alle gerne lege med, men ingen vil betale for noget ordentligt software som rent faktisk hjælper med optimere salgskanalen.

Du skriver selv at det er ikke prisen som er afgørende, og så vil jeg gå langt uden om de billige systemer, du får hvad du betaler for. :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 09:10

Johnny Hansen:

Hej hej

Så må jeg lige byde ind, alle de CRM systemer som er nævnt i dette indlæg er CRM systemer for dem som ikke vil mener CRM er pengene værd alligevel, eller har minimal salgskanal. BASTA :)

Har du 10+ sælgere så skal du have Microsoft CRM eller Superoffice CRM for at kunne få det du ønskser, nemlig en kontrol over dine sælgere på et højt niveau.

Jeg ved at det vil skabe lidt rav i den når jeg øffer af ellers fine CRM systemer, men CRM er en hel verden for sig, og netop vil alle gerne lege med, men ingen vil betale for noget ordentligt software som rent faktisk hjælper med optimere salgskanalen.

Du skriver selv at det er ikke prisen som er afgørende, og så vil jeg gå langt uden om de billige systemer, du får hvad du betaler for. :)

Det er en meget provokerende statement at Systemer som SalesForce.com, SugarCRM, Goldmine, Act m.fl. er CRM systemer for dem der ikke synes at CRM er pengene værd. Må jeg gætte på at du selv sælger/implementerer Microsoft CRM og SuperOffice.

Du kan ikke anbefale et CRM system uden at kende brugernes specifikke behov - uanset hvor meget du elsker det du sælger.

Microsoft CRM er et relativt umodent system med meget store ambitioner - og det skal nok blive godt engang - Email integrationen er fantastisk. Zoomio som jeg nævnte tidligere har faktisk standard plugin til Microsoft CRM - men Zoomio er efter min opfattelse et bedre sted at starte end Microsoft CRM

SuperOffice - Fantastisk User Interphase - Fantastisk projekt modul - Fantastisk håndtering af internationale adresse formater - men ellers meget basalt

Salesforce.com - Jeg hader selv salesforce.com af et "godt" hjerte, men det ændre ikke på at det er et extrem modent system og kan udbygges i ekstrem grad

SugarCRM - kender det ikke men der er mange der siger gode ting om det - SAS platform med bedre funktion end Salesforce

Goldmine - Det mest exceptionelt konfigurerbare system - indbygget intranet, virus fri email, dialog markedsføring, automatiske processer der kan styre alt fra automatiske opfølgninger, over styring af at kunder ikke glemmes, email dialog, brev dialog, telemarketing scripts med automatiske escaleringer, gode projekt og opportunity moduler, Concurrent licencing - du betaler kun for det antal brugere der er logget på systemet samtidig - jeg brugere det i partner kanal med mere end 50 brugere og 5 licenser. Systemet har mere end 1 mio. licenser worldwide. User interphase kunne være meget bedre

ACT - Mere end 3 mio. licenser worldwide - helt fantastisk til styring af ringeopgaver, personlige opgaver, udbygget med automatiske processer mm. (Kan langt mere end SuperOffice) og findes nu også i account konfigurerede versioner

Maximizer - et kig værd - minder om Goldmine i funktioner men ser ud til at være bedre i layout, men at mangle nogle af funktionerne.

Du er altid nødt til at specificere hvad systemet skal opnå. It det opbrindelige spørgsmål er ACT den bedste platform jeg har benyttet, men med en salgsgruppe på 10 vil Goldmine og Zoomio kunne sættes op til at være en langt bedre løsning.

SuperOffice, og Salesforce ville jeg aldrig bruge til dette uden nogle ekstra apps.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 13:06

Jeg vil også gerne lige gøre opmærksom på www.microbizz.dk. Det er primært et CRM-system, men har mange andre features også. Det er også muligt her at exportere til excel eller økonomi system.

Det er gratis de første 30 dage, herefter vil prisen afhænge af hvor mange der skal bruge det.

Men send mig en PM, så skal jeg sende dig et konkret tilbud.

Jeg står selvfølgelig også tilrådighed for en præsentation

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:02

Hej Mørch,

Prøv at kigge på http://www.salesmind.dk, her kan du prøve systemet gratis.

Dette system er lavet af en salgschef til netop at holde styr på salgsindsatser, budgetter etc.

Ring endelig på 26310848 hvis du ønsker yderligere information.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 03:24

BroncofanDK:

Rude:
Hvis dit behov er så simpelt som du beskriver, kan det fint klares med Saldi...

Jeg tror næppe et lavspec ERP system er den rette løsning selvom selvom Rude gerne vil sælge det. Hvis det primært er til effektivisering af outbound telemarketing så er ethvert CRM/Contact management system bedre.

Mørch stiller følgende krav:

• Sælgerne kan logge på
  • Sælgerne kan se noter, de har skrevet på kunderne
  • Sikrer sig at sælgerne ikke ringer til hinandens kunder

De to første kan SALDI som standard.

Den sidste er det muligt at se, hvilken sælger der har hvilke kunder. Men altså ikke en direkte sikring i mod, at de andre ringer til dem. Men det vil kunne udvikles efter ønske.

Jeg har mange gange set brugere, som ikke benyttede systemer som tiltænkt, da de var for omfavnsrige og komplekse, så man ikke fik det ønskede ud af systemerne.

Historikfunktionen i SALDI er meget enkel - en liste med de kontakter, man har haft med kunden samt lister med kunder om, hvornår der sidst har været kontakt og skal kontaktes igen.

Desuden kan du angive provision på kundegrupper og efter forskellige metoder.

Hvis man slår straksbogføring ved fakturering fra, så er det muligt at benytte SALDI som et selvstændigt CRM-system med fakturering.

Hvis Mørch har flere krav, så må vi se, hvilke systemer som lever op til disse.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Brøndby
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:05

prøv www.bascom.dk det er danskudviklet, webbaseret og giver et fantastisk overblik. Det har automatisk opkladsfunktion og en masse andre værktøjer som gør det let at oprette sælgere, tildele emner, kontakte kunder, se statistikker og meget mere.

Jeg giver gerne alle på amino en gratis periode på en måneds tid inkl. emner og opsætning af telefoni. - uforpligtende, men vanedannende ;-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)