Hej hej Så må jeg lige byde ind, alle de CRM systemer som er nævnt i dette indlæg er CRM systemer for dem som ikke vil mener CRM er pengene værd alligevel, eller har minimal salgskanal. BASTA :) Har du 10+ sælgere så skal du have Microsoft CRM eller Superoffice CRM for at kunne få det du ønskser, nemlig en kontrol over dine sælgere på et højt niveau. Jeg ved at det vil skabe lidt rav i den når jeg øffer af ellers fine CRM systemer, men CRM er en hel verden for sig, og netop vil alle gerne lege med, men ingen vil betale for noget ordentligt software som rent faktisk hjælper med optimere salgskanalen. Du skriver selv at det er ikke prisen som er afgørende, og så vil jeg gå langt uden om de billige systemer, du får hvad du betaler for. :) |
Johnny Hansen:Hej hej
Så må jeg lige byde ind, alle de CRM systemer som er nævnt i dette indlæg er CRM systemer for dem som ikke vil mener CRM er pengene værd alligevel, eller har minimal salgskanal. BASTA :)
Har du 10+ sælgere så skal du have Microsoft CRM eller Superoffice CRM for at kunne få det du ønskser, nemlig en kontrol over dine sælgere på et højt niveau.
Jeg ved at det vil skabe lidt rav i den når jeg øffer af ellers fine CRM systemer, men CRM er en hel verden for sig, og netop vil alle gerne lege med, men ingen vil betale for noget ordentligt software som rent faktisk hjælper med optimere salgskanalen.
Du skriver selv at det er ikke prisen som er afgørende, og så vil jeg gå langt uden om de billige systemer, du får hvad du betaler for. :)
Det er en meget provokerende statement at Systemer som SalesForce.com, SugarCRM, Goldmine, Act m.fl. er CRM systemer for dem der ikke synes at CRM er pengene værd. Må jeg gætte på at du selv sælger/implementerer Microsoft CRM og SuperOffice.
Du kan ikke anbefale et CRM system uden at kende brugernes specifikke behov - uanset hvor meget du elsker det du sælger.
Microsoft CRM er et relativt umodent system med meget store ambitioner - og det skal nok blive godt engang - Email integrationen er fantastisk. Zoomio som jeg nævnte tidligere har faktisk standard plugin til Microsoft CRM - men Zoomio er efter min opfattelse et bedre sted at starte end Microsoft CRM
SuperOffice - Fantastisk User Interphase - Fantastisk projekt modul - Fantastisk håndtering af internationale adresse formater - men ellers meget basalt
Salesforce.com - Jeg hader selv salesforce.com af et "godt" hjerte, men det ændre ikke på at det er et extrem modent system og kan udbygges i ekstrem grad
SugarCRM - kender det ikke men der er mange der siger gode ting om det - SAS platform med bedre funktion end Salesforce
Goldmine - Det mest exceptionelt konfigurerbare system - indbygget intranet, virus fri email, dialog markedsføring, automatiske processer der kan styre alt fra automatiske opfølgninger, over styring af at kunder ikke glemmes, email dialog, brev dialog, telemarketing scripts med automatiske escaleringer, gode projekt og opportunity moduler, Concurrent licencing - du betaler kun for det antal brugere der er logget på systemet samtidig - jeg brugere det i partner kanal med mere end 50 brugere og 5 licenser. Systemet har mere end 1 mio. licenser worldwide. User interphase kunne være meget bedre
ACT - Mere end 3 mio. licenser worldwide - helt fantastisk til styring af ringeopgaver, personlige opgaver, udbygget med automatiske processer mm. (Kan langt mere end SuperOffice) og findes nu også i account konfigurerede versioner
Maximizer - et kig værd - minder om Goldmine i funktioner men ser ud til at være bedre i layout, men at mangle nogle af funktionerne.
Du er altid nødt til at specificere hvad systemet skal opnå. It det opbrindelige spørgsmål er ACT den bedste platform jeg har benyttet, men med en salgsgruppe på 10 vil Goldmine og Zoomio kunne sættes op til at være en langt bedre løsning.
SuperOffice, og Salesforce ville jeg aldrig bruge til dette uden nogle ekstra apps.