Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM System til eksterne sælgere til at holde styr på kunder

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Situationen er den at vi skal have 10 sælgere der sidder 10 forskellige steder i landet og ringe ud til kunder. Jeg søger derfor et program hvor de kan logge på eller lign. og sikre sig at de ikke ringer til hinandens kunder, samt at de kan se noter de har skrevet på forskellige kunder.

Er der nogen af jer der kender et system der kan klare det?

Jeg har kigget lidt på Mamut's Sales CRM men ved ikke helt om det kan klare opgaven.

Mvh Mørch

Mørch

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:53

Jeg tror at http://www.webcrm.com/dk/ kan klare opgaven.

Prismæssigt er ser det rigtigt fornuftigt ud. Jeg har ikke selv brugt det, så jeg ved ikke om det kan tilpasses til det du nu skal kunne, men det ville undre hvis det ikke kan. Jeg ved derfor heller ikke hvor let det er at arbejde i. Jeg har selv prøvet gratis test, og i forhold til det jeg er vant til at arbejde med, virker det lidt besværligt. Men hvis man ikke har arbejdet med andet, er det sandsynligvis fint :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 13:30

Hvis det skal være gratis (de har en gratis og en pro version) så er der sugarCRM som bliver brugt en del steder. Der findes et hav af CRM løsninger så det kommer mest an på hvad du skal bruge af features. sugarCRM har en del kritik, men til gengæld har den også rigtig rigtig mange features og lige den eneste jeg kommer i tanke om mht et CRM værktøj når det er flere end 5 brugere (blev brugt i en tidligere virksomhed jeg arbejde i).

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:07

Det gør ikke noget at det koster noget så længe det virker :)

Mørch

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:16

Mørch:

Det gør ikke noget at det koster noget så længe det virker :)

Så synes jeg du skal kigge på SuperOffice.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:56

Hej,

Salesforce vil være en oplagt løsning til dit behov, da alt kan tilpasses til de fleste formål. Samtidig er deres løsninger kendetegnet af høj brugervenlighed, bred funktionalitet og masser af udvidelsesmuligheder.

Som certificeret Salesforce konsulent rådgiver jeg om og implementerer crm løsninger hos små og mellemstore virksomheder, og erfaringen herfra viser, at kunderne foretrækker de rige muligheder for tilpasninger og udvidelser, som Salesforce tilbyder.

Vil gerne tilbyde et uforpligtende kundemøde, hvis det skulle have interesse.

Mere information om Salesforce kan findes på www.salesforce.com/eu og min egen hjemmeside www.disruptx.dk

Mvh

Michel Hansen

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 18:47

Mørch:

Hej Aminoer,

Situationen er den at vi skal have 10 sælgere der sidder 10 forskellige steder i landet og ringe ud til kunder. Jeg søger derfor et program hvor de kan logge på eller lign. og sikre sig at de ikke ringer til hinandens kunder, samt at de kan se noter de har skrevet på forskellige kunder.

Er der nogen af jer der kender et system der kan klare det?

Jeg har kigget lidt på Mamut's Sales CRM men ved ikke helt om det kan klare opgaven.

Mvh Mørch

Du er nødt til at definere præcis hvad du skal have systemet til at gøre. Der er mange der pr. automatik anbefaler den ene eller anden applikation, som de har et personligt forhold til eller sælger.

Basis er at ingen af systemerne dækker alle dine behov lige effektivt. Til en udadrettet telemarketing funktion så er det ultra vigtigt at du har telefon integration, og du er sikkert også interesseret i at få tilbagemeldinger hvis nogen har ringet ind.

Til den funktion du beskriver vil jeg på det bestemteste fraråde web baserede løsninger såsom SalesForce og SugarCRM.

Du skal overveje om systemet skal kunne generere tilbud på meget mere avanceret niveau end at sende et dokument, og du skal overveje om du skal kunne lave call scripts til at indsamle kundedata, interesser, eventuelle opfølgninger...

Act som er meget billigt er forrygende til at lave ringelister, ringe op fra og tage noter, også for indkommende opkald.

Goldmine kan køre telemarketing scripts og automatisere opfølgningen. Lad os sige du sælger avisabonnementer men kunden kun er lidt varm - så sender du personlige tilbud efter en måned, og igen efter to, planlægger opringning igen efter tre måneder hvis de ikke har taget imod tilbud... Telefon integrationen kræver dog add ons for at være hybereffektiv.

SuperOffice er utrolig let at arbejde med men er dyrt i forhold til hvad det kan og du skal købe tillægsmoduler for at telefon integrationen virker...

De tre systemer er de tre bedste jeg har arbejdet med, du kan dog også få add ons til outlook som kan løfte den opgave du beskriver.

Vælg fra dine basale behov - ikke alt det sexede (det kommer alligevel sjældent til at virke)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:00

Hej Mørch

jeg har lige lavet en konto på Highrise.com, fordi jeg sidder med nøjagtige samme udfordring, men som andre også siger, du er nødt til og kikke på hvilke funktioner det du ønsker, på Highrise får du 30 dage gratis, og kan hente det hele ud igen på en CSV fil eller EXCEL, hvis du ikke ønsker og gøre brug af det alligevel.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 21:56

Hej Mørch!

Hvis dit behov er så simpelt som du beskriver, kan det fint klares med Saldi.

Så får du oven i købet et økonomiprogram med i prisen. :)

En 10 brugers løsning koster kr.. 275,-  pr. md, incl. 1000 finansposteringer.

Ring gerne for yderligere info. - 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 06:55

Rude:
Hvis dit behov er så simpelt som du beskriver, kan det fint klares med Saldi...

Jeg tror næppe et lavspec ERP system er den rette løsning selvom selvom Rude gerne vil sælge det. Hvis det primært er til effektivisering af outbound telemarketing så er ethvert CRM/Contact management system bedre.

Jeg havde i går et møde med firmaet Zoomio som laver systemer til dialog markedsføring begyndende med et telemarketing modul med escalering så kunder der siger ja til møde selvfølgelig får dette og kunder der vil have mere information bliver sat på en automatisk email dialog, og når de reagerer på den ved at clicke videre escaleres den til en opringning igen.

Afhængig af dine produkter og størrelsen på dine kundegrupper kan Zoomio's applikation være en fantastisk løsning til netop mødebookning aspekterne

MVH Jens

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)