Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få nu gang i SEO!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For satan da.. for 1 måned siden begyndte jeg at lave små ændringer i SEO på én af mine DanDomain webshop. Jeg har kun lavet små ændringer, men forskellen er mærkbar!

På bare én måned har jeg på min danske webshop forbedret besøgende med konvertering (salg) på de organiske søgeresultater med 203,08%!

DET KAN MÆRKES!

De få ændringer som jeg har lavet er bl.a.

- Ændring er URLs til mere sigende navne

- Ændring af title tags og metabeskrivelse til de søgeord som folk søger på, og som har relevans for mine sider.

Nå.. blev bare så lykkelig, at jeg lige blev nødt til at dele det :-)

Ha' det fantastisk!

Mvh Andreas Krickhahn Larsen

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 07:34

Yes

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 07:40

Hej Andreas

Tillykke med succesen, det er da helt vildt fedt Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 07:47

God overskrift !! -dejlig læsning her fra morgensunden.

Og rigtig god reklame for SEO firmaer.

SEO er en rigtig god investering. Kan man selv lave lidt og forbedre sin placering gratis på og dermed øge sit salg, er det jo fantastisk.

Må man spørge, med hvor meget dit salg er steget ? Hvad er de bedre placeringer værd i penge på et år ?

hvad ville endnu bedre placeringer være værd ?

God morgen og venlig hilsen

Carsten Hoier

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 07:55

Carsten Hoier :

Må man spørge, med hvor meget dit salg er steget ? Hvad er de bedre placeringer værd i penge på et år ?

hvad ville endnu bedre placeringer være værd ?

God morgen og venlig hilsen

Carsten Hoier

Hej Carsten - Nu gjorde du mig lige i endnu bedre humør, da jeg tog lommeregneren frem. Hvis vi forestiller os at salget fastfryser - dvs at jeg holder samme konvertering som nu, så vil det give mig pessimistisk sat, omkring 80.000 mere om året for den danske webshop alene - Jeg har dog også lavet samme manøvre på mine udenlandske, men har ikke lige fået kigget nærmere på det. Jeg vil dog tro at de også er godt på vej.

Som sagt. Så er salget steget med ca. 200%

Jeg lægger dog også ret højt på de søgeord som konverterer, så det er jo super!

Jeg har ikke benyttet noget SEO-firma til det. Jeg har læst Thomas Rosenstands bøger, Dandomain tuning og SEO-LEX. Den med Dandomain tuning fik jeg ikke så meget ud af, da jeg godt kendte opbygningen i forvejen. SEO-LEX kan man så se har hjulpet mig en del... :D

Jeg har endda brugt længere tid på at læse SEO-LEX, end jeg har på at lave optimeringer på min webshop, så den bog har tjent sig selv hjem mange gange!

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 08:15

Super !

Det vil jo betyde at din investering i Bogen samt din tid, er pengene værd. De er hurtigt tjent ind igen. Det er jo fantastisk.

Er konkurrencen på de ord man gerne vil frem på overkommelig, kan man komme lang selv. Specielt hvis man er den eneste der der optimere efter søgemaskinernes ønsker.

Min pointe er, at er der hård konkurrence og kan man selv kun opnå en placering på side 2 eller neders på side 1, så vil professionelle SEO eksperter være pengene værd. Da en bedre placering hurtigt er tjent ind.

-Carsten

P.S. Dette burde få alle firma ejere der ønsker at bruge deres hjemmeside til salg. Til at finde lommeregneren frem og se hvad det er værd for dem at fordoble deres omsætning.

Jeg er sikker på at det for mange virksomheder ville være en rigtig god investering, at bruge hvad der svare til en sælgers månedsløn på SEO arbejde. Gode placeringer vil sælge langt langt mere på sigt, meget mere end en sælger kan på en måned.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten.

Det har du ret i. Men det kan virkelig være svært, at udregne hvor meget en bedre placering vil betyde. Jeg har aldrig troet, at det ville betyde så meget, som det egentlig gør.

Havde jeg vidst det, så var jeg gået i gang med SEO for lang tid siden. Min tid er i al fald 100 gange bedre givet ud på at lave søgemaskineoptimering, end at lave kold canvas.

Jeg har dog også kun kunne gøre det, da jeg har haft Google Analytics til at stå og opsnappe en masse informationer om mine besøgende. Så har jeg jo nøjagtig vidst, hvilke ord jeg skulle målrette på.

Så det er endnu en opfordring - Har du ikke Google Analytics sat op, så få det gjort... NU!! Hvad venter du på?!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:01

Tillykke med de flotte resultater! Jeg er glad for, at jeg kunne yde et lille bidrag til dem med SEO-LEX :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 14:04

Thomas Rosenstand:

Tillykke med de flotte resultater! Jeg er glad for, at jeg kunne yde et lille bidrag til dem med SEO-LEX :-)

Tillykke Thomas. Denne tråd fik så mig til at investere i SEO LEX :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:09

Det er helt i orden, tillykke med det :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)