Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Håndværker

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er pointen ikke at manden gerne vil have gratis råd vedr. den måde hans site ser ud på Google?

Hvor mange tømre kommer ud og skrue 1000 skruer i for at bevise de kan skrue - skruer i?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22

KTJ-Media.dk:

SEODK:

Så søg på amino på emnet seo, så kan du lave alt det grundlægende selv. Der er ingen der giver gratis, om sådan er det også med skruer, jeg får sgu ikke 1000 monterede skruer bare fordi jeg sagde hej til dig på amino!!!

det er skruer eller seo.

Søg og lær, brug din tid på skruer eller seo - i dont care.

når din site ikke er i toppen og dit lokum er stoppet eller utæt så hiv en håndværker :)

hvem er du egentlig, siden du mener du kan tillade dig at svare sådan??

En der mener at man skal søge før man lave en post som er besvaret "nok" gange.. hvem er du? Siden du ikke godtager det svar jeg gav.Du bither bare... eller er det bare mig.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEODK:

Er pointen ikke at manden gerne vil have gratis råd vedr. den måde hans site ser ud på Google?

Hvor mange tømre kommer ud og skrue 1000 skruer i for at bevise de kan skrue - skruer i?

din sammenligning er lidt ude i hampen... Et forum er jo ikke kun til for at vi kan diskuterer om politik, eller måske vejret. E forum er til for at vi kan hjælpe hinanden. Og jeg giver gerne gratis råd. og har givet en masse gratis råd her på amino og på min hjemmeside.

MVH Kim

SEODK:

En der mener at man skal søge før man lave en post som er besvaret "nok" gange.. hvem er du? Siden du ikke godtager det svar jeg gav.Du bither bare... eller er det bare mig.

Det er vidst bare dig.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Enig langt hen af vejen, men jeg giver svar på hans ?

Du spammer bare tråden med viden du ikke har.

Hvis du er så pine klog så brug din enegi på at hjælpe #1 i stedet for at bruge den på mig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 00:39

Gratis råd er da HELT OK!  Især på Amino.  Jeg renser tæpper for virksomheder og der er tit nogen der ringer for at få et godt råd.  Det giver jeg da ganske gratis...oftest tilbyder jeg en GRATIS prøverens og skriver ærligt om det på www.TRY.dk  Jeg får næsten altid opgaven fordi jeg behandler folk med respekt og fordi jeg igennem prøven på tæpperens viser hvad der rent faktisk kan lade sig gøre.  Heldigvis findes der masser af pragtfulde og hjælpsomme mennesker her på AminoYes...hurra for det!!!  Bedste hilsner Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 00:43

Vi er helt enige Kim.  Ærlighed, hjælpsomhed og go´ karma...så er vi næsten i mål!

Sov godt alle mand!

Lars

www.TRY.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Spætten:

Jeg mener jeg har gjort alt hvad jeg seo mæssigt kan læse mig til men min side http://www.spaetten.com, ligger stadig på side 2 i google, har i nogle gratis råd ?

Har pageranking ikke betydning for min placering ?

Skal mine søgeord optræde på undersiderne eller er det nok med forsiden ?

På forhånd tak

Spætten

For at starte for én ende af = Du har ingen PR på en ny side, ro på "tøser" ret mig hvis jeg siger din PR opdateres tæt på 4 gange om året.

PR det der du ikke skal lægge din energi i,

Nu vil jeg gentage, det som er sagt så mange gange, content er king.

Det kan godt være du "sælger blik søm i skåne" men er det din målgruppe?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:15

@SEODK: En af grundende til at Amino eksisterer, og er så velfungerende, er at iværksættere kan hjælpe hinanden, uden nødvendigvis at få noget direkte økonomisk ud af det. Hvis jeg kan hjælpe nogle stykker med at få internetdelen af deres virksomhed på rette spor, så de kan få en solid virksomhed, kan jeg da ikke være andet end glad. Sidder jeg selv med et problem som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse (regnskab, jura ect.), kan jeg hurtigt og gratis få hjælp af en anden amino i de fleste tilfælde. Det er da win-win!

En åben debat med kritiske spørgsmål er helt fint for mig - personligt synes jeg bare at det er "god stil" at stå frem med navn, hvis man ønsker at rette på andre flinke aminoer der efter bedste evne prøver at hjælpe andre.

KTJ-media har kommet med en række gode råd. Selvom at noget af det er en gentagelse vil jeg supplere med følgende:

• Benyt chancen for et profillink herinde på amino (kan rettes under ret profil). Benyt desuden artikeldatabaser, blogs og andre former for linkbuilding, så din linkbuilding er så alsidig så mulig. Sørg for gode ankertekster når du linker - og husk også at linkbuilde til dine undersider!
  • Find nogle nøgleord som du vil fokusere på. Sørg for at oprette undersider, hvor du skriver en masse om dit nøgleord (nævner ordet flere gange), inkluderer nøgleordet først i din title, samt retter interne links mod undersiden.
  • Som nævnt i punkt 2. ville fokus på intern linkbuilding også være godt. Sørg for at linke til de enkelte undersider i dine tekster, så man kan finde vej til dem på andre måder, end via din menu.

/ Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17

mikmira:

Gratis råd er da HELT OK!  Især på Amino.  Jeg renser tæpper for virksomheder og der er tit nogen der ringer for at få et godt råd.  Det giver jeg da ganske gratis...oftest tilbyder jeg en GRATIS prøverens og skriver ærligt om det på www.TRY.dk  Jeg får næsten altid opgaven fordi jeg behandler folk med respekt og fordi jeg igennem prøven på tæpperens viser hvad der rent faktisk kan lade sig gøre.  Heldigvis findes der masser af pragtfulde og hjælpsomme mennesker her på AminoYes...hurra for det!!!  Bedste hilsner Lars

Fint send mig en prøve/dit produkt jeg har sure tær. Du betaler porto...... Vi mødes jo på Amino så er det gratis*! !! !

Du har pt tabt 37,50 eller 16,00 i porto. Holder din ide til det ?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:19

SEODK:
Nu vil jeg gentage, det som er sagt så mange gange, content er king.

Jeg troede det nye var at links er king og content bare en prins eller kongens tøs ? Wink

Ihvertfald kan man uden indhold sådan set godt få et site til at ranke på et søgeord med konkurrence, blot der er indgående links til det.
Men man får aldrig websitet til at ranke på samme søgeord blot ved at have indhold men ingen links ind til siden.

Men ellers så er det da helt sikkert at en masse godt indhold er en kæmpe hjælp i kampen.

Såvidt jeg kan se med websitet spaetten.com, så er der kun 15 inlinks ifølge yahoo site explorer, som umiddelbart er fra lidt linkkatalog værk af mindre god kvalitet. Prøv om du kan finde nogen gode relaterede hjemmesider som handler om tømrer eller lign. indenfor håndværket og se om du kan få dem til at linke til din side. Eller måske fra nogen leverandører eller samarbejdspartnere.

Måske findes der endda noget gør-det-selv forum du kan debattere i og få lidt gode inlinks på den måde ?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)