Er du en af dem der ingen kunder har, og tror der ingen kunder er i din forretning pga. folk hjælper hinanden gratis på Amino ? Du virker seriøst som om du har mega ondt i røven, og kun er ude på at lukke galde ud. |
Emil Blücher:@SEODK: En af grundende til at Amino eksisterer, og er så velfungerende, er at iværksættere kan hjælpe hinanden, uden nødvendigvis at få noget direkte økonomisk ud af det. Hvis jeg kan hjælpe nogle stykker med at få internetdelen af deres virksomhed på rette spor, så de kan få en solid virksomhed, kan jeg da ikke være andet end glad. Sidder jeg selv med et problem som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse (regnskab, jura ect.), kan jeg hurtigt og gratis få hjælp af en anden amino i de fleste tilfælde. Det er da win-win!
En åben debat med kritiske spørgsmål er helt fint for mig - personligt synes jeg bare at det er "god stil" at stå frem med navn, hvis man ønsker at rette på andre flinke aminoer der efter bedste evne prøver at hjælpe andre.
KTJ-media har kommet med en række gode råd. Selvom at noget af det er en gentagelse vil jeg supplere med følgende:
- Benyt chancen for et profillink herinde på amino (kan rettes under ret profil). Benyt desuden artikeldatabaser, blogs og andre former for linkbuilding, så din linkbuilding er så alsidig så mulig. Sørg for gode ankertekster når du linker - og husk også at linkbuilde til dine undersider!
- Find nogle nøgleord som du vil fokusere på. Sørg for at oprette undersider, hvor du skriver en masse om dit nøgleord (nævner ordet flere gange), inkluderer nøgleordet først i din title, samt retter interne links mod undersiden.
- Som nævnt i punkt 2. ville fokus på intern linkbuilding også være godt. Sørg for at linke til de enkelte undersider i dine tekster, så man kan finde vej til dem på andre måder, end via din menu.
/ Emil
Det er jo lige i tilbage i den rygklapper skole.
I bruger masser af tid på at kommentere mit indlæg ------ HJÆLP da manden i stedet for. Jeg er som du selv sagde ikke vigtig, men så brug da din/jeres energi på at hjælpe manden. Ellers burde i holde jeres kæft.