God formiddag alle i flinke Aminoer, Jeg ville egentlig bare lige spørge ind til om der er nogle der skal se TV2's Bingo Banko nu på Lørdag. |
Skal klart se det.
Nu kan man jo vinde et hus :)
God formiddag alle i flinke Aminoer, Jeg ville egentlig bare lige spørge ind til om der er nogle der skal se TV2's Bingo Banko nu på Lørdag. |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Skal klart se det. |
.
Så et halvt program sidste år tror jeg - noget plat skidt ikke lige min målgruppe de ramte.
|
Hej Jeg ser det ikke, men kan ikke undgå at høre lidt fra familien, som følger med. Jeg finder en fodboldkamp ligesom der skal varmes op til NFL-sæsonen, som skydes i gang den 12. september 2010. Tonny |
Jeg skal helt sikkert se det. Mine T-shirts er med i programmet, som præmie :) |
Samme her - lige måske med undtagelse af at jeg ikke kunne holde det ud i mere end 5 minutter.... mvh Jan
|
Jeg vil nu ikke lige have formuleret det på den måde, for der hvor jeg begiver mig, er der ingen som der vil indrømme at de ser det.....hvis de altså gør det. Men nej jeg skal ikke se det. Jeg skal på weekend ophold. Så medmindre det vises i tv'et i baren, så er der minimale chancer for det. /Kenneth |
Skal heller ikke se det. Zulu bingo var sjovt, det her er bare for meget. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg skal se det! Jeg synes det er fedt. Jeg kan nu også godt lide at vinde præmier og hygge med familien, og så ér der altså nogle sjove indslag indimellem. |
Har overhovedet ingen anelse hvad Bingo Banko er, så nej det skal jeg nok ikke :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant