Amino.dk Blogs Ekspertblogs Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Ekspertblogger på Amino om iværksætteri i USA og Danmark
Sorter efter:  

Driver du firma som det offentlige?

Bedømmelse :
20. OCT 2016   |  4.072 VISNINGER   |  8 KOMMENTARER
En af de ting der virkelig undrer mig - og har gjort det i mange år - er den til tider lemfældige omgang med egne penge, som jeg ser mange iværksættere have. Faktisk er det langt fra kun nyetablerede, der kan finde... Læs mere

Irritation som inspiration

Bedømmelse :
18. MAY 2011   |  5.154 VISNINGER   |  23 KOMMENTARER
Hvad skal jeg sælge? Jeg vil være selvstændig, men med hvad? Spørgsmålene er der i hundreder af varianter. Og der er mange gode svar. Jeg kommer her med et muligt svar, som jeg håber, du kan bruge som... Læs mere

QR koder - se nu at komme i gang!

Bedømmelse :
10. JAN 2011   |  21.015 VISNINGER   |  83 KOMMENTARER
Jeg er gammel nok til at huske, da de der nymodens mærkværdigheder a la http://www..... begyndte at stå bag på nogle biler, brochurer o.s.v. Dengang var der mange, der ikke mente, der kunne blive meget ud af sådan... Læs mere

Husk at efterkalkulere alt

Bedømmelse :
21. DEC 2010   |  6.770 VISNINGER   |  28 KOMMENTARER
Lad mig starte med at beklage, at der har været lidt stille her. Jeg må se at oppe mig i det nye år. Denne video er ganske kort og egentlig frygtelig banal - men sandheden er, at alt for mange små og større... Læs mere

Spred benene eller dø

Bedømmelse :
10. NOV 2010   |  5.365 VISNINGER   |  17 KOMMENTARER
Hvis du står med samlede ben i forhold til dit indtag af nye kunder - altså står med for få kanaler - er du i reel fare for at miste hele eller dele af din forretning. Det gælder uanset, om du henter dine kunder... Læs mere

Rend mig i rabatten

Bedømmelse :
23. SEP 2010   |  5.030 VISNINGER   |  40 KOMMENTARER
Hvis du skal give en rabat til en kunde, der ikke er en del af en kampagne og generel rabat til alle, skal du have en modydelse for at give den - selvfølgelig. Hvorfor skulle du ellers give den? Og hvad med de kunder der ikke spørger... Læs mere

Kys en kunde

Bedømmelse :
16. SEP 2010   |  4.304 VISNINGER   |  20 KOMMENTARER
Nå ja - måske ikke ligefrem kysse. Men sørg i hvert fald for, at både dine potentielle og dine nuværende kunder føler, at du faktisk er glade for dem. Der skal såmænd ikke så meget... Læs mere