Værdiskaberne består af korte spots, hvor der beskrives begivenheder, actions, beslutninger og andre tiltag, som ses som mulige og sandsynlige værdiskabere. Formålet er, at inspirere til nytænkning og udvikling... Læs mere
Konsulenthuset Spencer Stuart anfører i en artikel i Forbes, at marketingdirektører ofte sidder tilbage med den fornemmelse, at de forventes at have evner som en superhelt i en tegneserie. Det har de naturligvis ikke, men konsulenthuset... Læs mere
A.P Møller – Mærsks adm. direktør Niels Smedegaard Andersen kom i et usædvanligt problem forrige uge. I JyllandsPosten udtrykte en række anonyme medarbejdere mistillid til deres topchef, fordi han kort... Læs mere
Når Leonardo Da Vinci er gået over i historien som alle tiders bedste og dynamiske opfinder, er det ikke blot fordi han besad et unikt talent for at finde på nye måder at gøre ting på. Han besad også... Læs mere
Måske var der andet i vejen med Danske Banks kampagne om 'New Normals' end blot budskabet. Måske er tiden løbet fra det fænomen, at en virksomhed med et budskab blot køber reklameplads til at føre... Læs mere